Ik heb gekozen voor het pack Telephony+mobiel+internet+tv.
Belgacom Mobile Comfort 10. Reeds maanden kan ik via E-service het saldo niet meer naizien. Steeds dezelfde boodschap: probeer het later eens opnieuw.
Bladzijde 1 / 1
Ik versta niet goed hoe het komt dat er zo veel mensen problemen blijven hebben met die e-services.Ik heb net mijn e-mails nog eens doorzien en kon er zonder problemen op.Je kan misschien je decoder eens resetten (even zonder stroom zetten) en dan is het misschien ook opgelost.
Als de problemen voor de e-services blijven duren raad ik U aan eens contact op te nemen met Eva of met de klantendienst. Normaal werkt de E-service heel goed, haast geen problemen hiermee bij mij.
Beste riam,
Als u mij klantgegevens bezorgt, geef ik uw vraag door aan de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Als u mij klantgegevens bezorgt, geef ik uw vraag door aan de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Eva,
Mijn klantnummer: 0011800980
Riam
Mijn klantnummer: 0011800980
Riam
Beste riam,
Dit is geen correct klantnummer.
U kan ook uw telefoonnr of gsmnr via privé-bericht doorsturen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dit is geen correct klantnummer.
U kan ook uw telefoonnr of gsmnr via privé-bericht doorsturen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bericht gekregen van belgacom-info op 11/10/2011 dat mijn klacht werd afgesloten. Nog steeds kan ik mijn saldo van mijn gsm via e-service niet raadplegen.
Wat nu?
Wat nu?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.