Ik kan inloggen maar zodra ik eender wat aanklik, bv mijn factuur of mijn verbruik, dan krijg ik de melding geen toegang te hebben... Hoe komt dit nu? Voorheen nooit geen probleem geweest...
Bladzijde 1 / 1
Sedert men mijn proximus abonnement heeft samengevoegd met mijn andere belgacom diensten zoal internet vaste telefoon en televisiekan ik niet meer in mijn e-services ondanks het juiste adres en wachtwoord .
Ik heb reeds naar de hulpdienst gebeld deze sturen mij naar het nummer 080022301 maar daar krijg ik een automatisch antwoord apparaat die meld dat ik op e-sevices terecht kan .
Kan mij iemand helpen dit probleem op te lossenl enkele veranderingen doen in mijn e-services want ik wll enkele veranderingen doen in mijn e-services.
Groetjes
<Louis
Ik heb reeds naar de hulpdienst gebeld deze sturen mij naar het nummer 080022301 maar daar krijg ik een automatisch antwoord apparaat die meld dat ik op e-sevices terecht kan .
Kan mij iemand helpen dit probleem op te lossenl enkele veranderingen doen in mijn e-services want ik wll enkele veranderingen doen in mijn e-services.
Groetjes
<Louis
Heb het zelfde probleem. Ik word ook doorverwezen naar dat nummer en is het vervolg het zelfde zoals bij louis.
Tis blijkbaar een algemeen probleem, maar het duurt wel al meer dan twee weken.
Gelieve dit op te lossen BELGACOM!
Tis blijkbaar een algemeen probleem, maar het duurt wel al meer dan twee weken.
Gelieve dit op te lossen BELGACOM!
Inderdaad, deze stappen heb ik ook allemaal doornomen en het is ook sinds de samenvoeging met Proximus.
Waarschijnlijk zal dit dan wel voor ieder die de abonnementen heeft samengevoegd een probleem zijn.
Wat ik dan niet begrijp is dat dit al zeker 2 weken aansleept...
Waarschijnlijk zal dit dan wel voor ieder die de abonnementen heeft samengevoegd een probleem zijn.
Wat ik dan niet begrijp is dat dit al zeker 2 weken aansleept...
Ik ben reeds meer dan 1 jaar hiermee bezig en tot op heden lukt dit F***** niet, heb reeds uren gebeld met deze diensten, word uit gelachen, ik moet inloggen (maar ben ingelogd!) enz.. begin dit zat te worden.
HEEEEEEEEELP!!!!! Belgacom/Proximus DOE HIER iETS AAN
HEEEEEEEEELP!!!!! Belgacom/Proximus DOE HIER iETS AAN
Beste,
Kunnen degenen die nog problemen hebben, hun gegevens (naam, login e-Services, e-mailadres, contactnr) via privé-bericht doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunnen degenen die nog problemen hebben, hun gegevens (naam, login e-Services, e-mailadres, contactnr) via privé-bericht doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.