Beantwoord

e-mails spontaan verdwenen

  • 3 May 2017
  • 8 reacties
  • 634 Bekeken

Mijn e-mails haal ik binnen met Mailwasher en daarna worden die geopend in Outlook.
Vandaag maak ik iets heel eigenaardig mee: de e-mails zijn zichtbaar in Mailwasher maar als Outlook opent zijn ze niet zichtbaar. Als ik ga kijken in Mailwasher zijn ze dan weg. Waar zijn ze naartoe? Het is de tweede keer dat ik dit meemaak.
icon

Beste antwoord door SamuelD 3 May 2017, 16:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens nagekeken of de mails nog zichtbaar zijn op de webmail : https://webmail.skynet.be ?
Ja, ik heb daar gekeken en ze zijn ook daar weg.
Reputatie 7
Badge +4
Als ze hier weg zijn wilt het zeggen dat ze van de mailserver verwijderd zijn en dan kunnen we ze ook niet terug halen.
Reputatie 4
Badge +1
Kontroleer in Mailwasher of je de mails verwijderd hebt (of ze eventueel automatisch als spam genoterd werden ?, en daardoor verwijderd.
In de prullenmand van Mailwasher kan je ze nog recupereren. ( zorg wel dat de reden van verwijdering wordt aangepast indien dat niet de bedoeling was)
Een mail die gezien wordt in mailwasher wordt nooit van de server verwijderd , tenzij in hogergemeld geval, an moet op te halen zijn in Outlook (outlook express)
Inderdaad met MailWasher kunt u al uw e-mail bekijken voordat het wordt gedownload op uw computer of mobiele apparaat, zodat u al uw e-mail veilig kan lezen, en alle ongewenste of verdachte e-mail kan verwijderen, uw goedegekeurde e-mail wordt gedownload naar uw pc of mobiele apparaat en dan zal afhankelijk van de settings in je mail programma (keuze:kopie bewaren op server al dan niet aangevinkt) al dan niet een kopie op de server blijven staan.
Ook in de prullenmand van Mailwasher is niks te vinden. De e-mails stonden groen (toegelaten) gekleurd. Het is wat mij betreft bijzonder eigenaardig. Na zovele jaren van correct gebruik is het al twee maal mislukt. Mailwasher gaat er precies van uit dat de e-mails al naar Outlook zijn doorgestuurd en Outlook heeft het gevoel dat hij op niks moet wachten. Toen dit de eerste maal gebeurde kwamen de verloren gewaande e-mails terug binnen in Outlook na het herstarten van de PC .De tweede keer werkte deze 'truc' niet meer.
Reputatie 7
Badge +4
jammer genoeg is het voor ons niet mogelijk om je mail te recupereren eenmaal ze van onze server zijn

ik raad je aan het mailprogramma te controleren en of eventueel even met een ander mailprogramma te werken
Bedankt voor al jullie hulp. Ik blijf het in de gaten houden! 🙂

Reageer