Hoe kan ik men e-mailadres voor premium club veranderen? Er staat een e-mailadres dat niet meer actief is, krijg altijd foutmelding als ik het wil corrigeren. Hierdoor kan ik geen punten omruilen omdat deze dan naar eenadres gestuurd word dat inactief is.
Bladzijde 1 / 1
Online Mail formulier invullen kan als volgt:
surf naar > http:/proximus.be/contact
Klik dan achtereenvolgend op:
Dan kunnen zij je mail adres die je opgeeft veranderen
surf naar > http:/proximus.be/contact
Klik dan achtereenvolgend op:
- Ik ben al klant
- ik ken mijn telefoonnummer niet
- Pack vaste lijn, internet of TV
- ik heb een vraag over premium club of my proximus
- Premium club
- OK
- Mail ons >
- Vul het formulier in
- en klik uiteindelijk op verzenden
Dan kunnen zij je mail adres die je opgeeft veranderen
Edit: het moet wel http://proximus.be/contact zijn hier boven
en niet zoals ik verkeerdelijk ingetypt heb als "http:/proximus.be/contact"
en niet zoals ik verkeerdelijk ingetypt heb als "http:/proximus.be/contact"
Beste Tim, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer geven en het correcte emailadres? Dan kijk ik na of ik dit zelf even voor je kan aanpassen. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.