Verblijf in het buitenland en t.e.m vrijdag was er geen enkel probleem. Sinds zaterdag kan ik plots geen e-mails verzenden of ontvangen op mijn skynet account, ook niet via webmail. Ik heb ook al mijn pawoord veranderd via my proximus maar niets helpt. Weet iemand raad?
Bladzijde 1 / 1
Dag Rita, ik zie niet meteen een probleem op je mailbox. Lukte het nog om aan te melden op de webmail? MVG, Wim
Dag Wim, ik heb nog verschillende keren geprobeerd maar het lukt niet.
Het aanmelden zelf lukt niet of het versturen ? Welke melding krijg je bij het aanmelden op de webmail? https://webmail.proximus.be
Nu is het ineens wel gelukt op webmail. Mijn skynet account lukt echter nog steeds niet.
Ik raad je aan om de account even in te stellen dan via volgende link
aangezien de webmail wel terug voor je werkt
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
aangezien de webmail wel terug voor je werkt
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Nu lijkt alles in orde, hopelijk blijft het zo. Dank u wel.
graag gedaan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.