e-mail raadplegen
Via e services en via skynet ben ik weer niet in de mogelijheid om mijn mails te bekijken! Er komt een melding dat de pagina is verlopen en nog iets en als ik op ok druk komt er een wit kaderke van belgacom en een wieleke dat maar eindeloos blijft draaien.
en gisteren was alles tijdelijk onberijkbaar.
via Eva werd het in de loop van de namiddag opgelost zoals ik op mijn smartphone kon merken (ik was niet thuis deze namiddag)
Nà een aantal pogingen om in te loggen op de webmail is nu ook de mailbox geblokkeerd...logisch als ze denken dat het phishing is?
Het is zelfs erger: ook op mijn PC werkt IMAP niet op Thunderbird, maar nu ook Live Mail niet meer, wat op POP3 is geconfigureerd...steeds bericht 'gebruikersnaam of wachgtwoord onjuist'..Ik kan nu ook niet meer in de webmail (via de E-services)! Zou de gebruikersnaam aangepast zijn, want in POP3 moet je enkel de login faxxxxxx invullen, bij IMAP echter faxxxxxx@skynet.be ; ik heb alles in een privébericht aan Eva gezet.
Ik stel nu wél vast dat de mail op mijn tablet en smartphone niet meer werkt (nà raadplegen webmail en aanvullen persoonlijke gegevens). Ik krijg altijd de foutmelding 'verbindingsproblemen' en bij het nakijken van de instellingen krijg ik steeds het bericht 'gebruikersnaam of wachtwoord onjuist'...? Ik weet wel zeker dat het wél juist is! Zal het nog eens in een privébericht zetten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.