Skip to main content
/files/9b1e10e978/Mail.png 1132x666
heb je al eens gecontroleerd in je accounts of je geen twee maal het zelfde account ziet staan?


Eventueel ook je virusscanner eens stoppen zodat hij geen mails meer scant want deze kan ook de reden zijn .


probeer misschien ook eens alle mail via webmail te verwijderen



mvg


Bedankt voor jullie reactie. Maar ik denk dat ik ondertussen weet wat er gebeurd is. Ik had en paar weken geleden een alias gemaakt om tijdelijk te gebruiken en ik had die dan ook aangevinkt voor berichtverzending en synchronisatie. Die dubbele mails stonden in het vak "ongelezen E-mail", en dus waarschijnlijk een keer voor elke alias ? Ik heb die alias nu terug uitgevinkt en zal het eens uittesten met een mail verzonden met mijn GSM.:)



En inderdaad, bij Windows Live Mail komen de mails in de ongelezen E-mail folder voor elke alias binnen, ook als ze maar naar een alias gestuurd worden.....dat systeem bestond bij Outlook Express niet.Maar het is nu dus opgelost want mijn mail stond er nu maar een keer.


Reageer