Beantwoord

E-mail: kan niet ontvangen of verzenden

  • 6 December 2017
  • 6 reacties
  • 316 Bekeken

Sinds een paar dagen ontvang of kan ik geen e-mails meer verzenden op mijn smartphone.
Van alles geprobeerd, het lukt niet.
Foutcode is: 86000C09.
Wat kan ik doen? Was altijd goed gegaan.
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 6 December 2017, 14:47

Bekijk origineel

6 reacties

Kan je ze toch nog altijd bereiken via http://webmail.proximus.be
zie ook of je instellingen nog juist staan
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

> Stel uw gsm of tablet in
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html
Martin, Surfen op internet(smartphone) is geen probleem, maar ik kan niet mailen of mails ontvangen op mijn smartphone, wel op de computer (desktop).
Surfen op internet is geen probleem, maar ik kan niet mailen of mails ontvangen op mijn smartphone, wel op de computer (desktop).
heb je via de meegegeven linken hierboven gekeken of alle instellingen voor je mailaccount op je smartphone nog werken.
Kan je geen mails meer versturen of ontvangen alleen van proximus mail of is het algemeen, dus ook geen gmails, hotmails enz. ook niet meer.
Dan mss eens je mail applicatie op je smartphone opnieuw installeren
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://answers.microsoft.com/nl-nl/mobiledevices/forum/mdlumia-mdtips/foutcode-86000c09/5cb16d7f-6d4e-4a28-be8b-1c4e7a94dddf
Reputatie 6
Badge +4
Hoi, dit is waarschijnlijk toch een storing in de account instellingen van je mail. Ik raad aan om het account eens te verwijderen en terug toe te voegen. Als dit nog niet lukt kan je ons via privé bericht contacteren.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-paul

Reageer