Beantwoord

e-mail adres van de klachtendienst???

  • 17 July 2016
  • 9 reacties
  • 3551 Bekeken

Kan er mij iemand het e-mail adres van de klachtendienst bezorgen? Ik zou graag een aantal e-mails forwarden naar deze dients in de hoop eindelijk een antwoord te
krijgen op mijn gestelde vragen...
icon

Beste antwoord door Elsa 17 July 2016, 08:26

Bekijk origineel

9 reacties

Proximus heeft geen mail adres
wel een online mail, zie => proximus.be/contact TAB; "Mail Ons"
ik wacht nog op een antwoord van een mail van 24 juni wez ijn nu 17 juli
Ik val mss in herhaling maar je krijgt nog altijd het vlugst antwoord van prox medewerkers op twitter (en eventueel Facebook).
Ze vermelden het ook tegenwoordig op de online mail form dat je beter contact opneemt met 0800 22 800.
Via email kan niet bestaat niet bij PX zoals gewoonte lopen ze jaren achter betreffende klantenservies.
Nu kan je enkel via PX website klachten formulier indienen en dan mag je als klant al je gegevens invullen naam adres enz...
Voorbeeld nemen aan andere websites PX daar moet je dat niets invullen staat er automatisch even voorbeeld nemen bol.com daar moet ik niets invullen staat er standaard.

En ik snap Elsa dat PX moet meegaan met de andere media twitter en Facebook.
Maar wat ik niet snap is dat je daar sneller info krijgt dan op de eigen website van PX.

Ik wil info op de website van PX en niet dat ik een account moet nemen voor Facebook of twitter die een grote inbreuk zijn op privacy er lopen wereldwijd klachten erover en zelf in België voor de rechtbanken.
En het antwoord van PX dat de klant niet verplicht is om daar account aan te maken klopt ook maar wat moet ik doen om info te vinden op Facebook kan ik niet is geblokkeerd omdat ik Belg ben
(is een url met info erover http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151210_02014983 ) en ik er geen account hebt dus kan het niet lezen of er op reageren. Twitter heb ik mij paar maanden terug aangemaakt en snapte er geen bal van dus gebruik ik ook niet meer en is intussen al verwijderd 3 maand terug en krijg nog emails ervan.

Zijn in 2016 en je kan zelf nog geen mail sturen naar PX enkel via klachten formulier. Telenet, Electrabel, ombudsman, vrt, enz.... daar kan je allemaal mail versturen maar bij PX enkel via formulier wat in was 10 jaar terug niet nu meer in 2016
Je kan er mss wel één versturen maar daarmee krijg je nog niet altijd het antwoord of de oplossing die je verwacht :-)))
Moeilijk is het niet Elsa dat PX een klachten email adres aanmaakt en iemand er voor instel zoals bij de collega's die alles opvolgt, kan al vanaf morgen als ze willen.
Dan zouden ze dit via online mail ook direct kunnen opvolgen maar het is nu erger geworden dan vroeger, nu vermelden ze zelf op "online mail" dat het vlugger gaat als je de helpdesk belt.
Reputatie 6
Badge +3
En in drie kwart van de mails krijg je dan de dag erna terug: kun je ons volgende gegevens bezorgen: naam adres enz...

Door te verplichten het formulier te gebruiken garanderen ze dat ze op zijn minst die info hebben die ze denken nodig te hebben.

Mail, forum, webform, ... zijn allemaal "trage" manieren van communicatie, een antwoord heb je niet direct, dat kan even duren.
Telefoon, twitter, facebook en chat worden door proximus behandeld als "snelle" communicatie waar ze proberen binnen een bepaald tijd een antwoord te bieden.

Ik denkt dat er toch al redelijk wat mogelijkheden zijn om heb te bereiken.
Het speelt geen rol hoe je ze bereikt als proximus de wil heeft om te helpen dan speelt die manier waarop geen rol maar ze moeten wel zoveel mogelijk en vlug mogelijk je helpen en zoals ze zelf aanhalen doen ze dit het vlugst (en dat id ook zo) via twitter of Facebook en dat is niet alleen proximus die zo werkt trouwens, nogmaals het is de wil (en de middelen) om vlug iemand verder te helpen die er moet zijn.
Ter info

In verband met je vragen nodig ik je uit om nog eens de (aangepaste) tekst erop na te lezen over de bestaansreden van dit forum:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126?postid=533127

Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen.
Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt.
Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.
Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of
oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.

Twitter en Facebook zijn nu eenmaal grote sociale mediakanalen waar Proximus, net als alle andere grote bedrijven,
gebruik van maakt om met onze klanten in contact te treden.
Deze nieuwe kanalen om met onze klanten in contact te treden kunnen wij niet negeren,
en zeker niet in een steeds digitaler wordende samenleving.

Reageer