Door verandering van klantennummer moet ik een nieuw e-services profiel aanmaken. Dit lukt niet omdat het e-mail adres al in gebruik is, nog gekoppeld aan het oude klantennummer en oude e-services account. Hoe kan deze account verwijderd worden en/of het e-mail weer beschikbaar gemaakt worden voor het aanmaken van een nieuwe e-services account ?
A
Beste Jan,
Kunt u mij via een privébericht de volgende gegevens bezorgen : naam, oud klantnr., nieuw klantnr., e-services login, e-mailadres, tel.nr., gsm nr. Ik zal uw gegevens dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij het nodige kunnen doen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via een privébericht de volgende gegevens bezorgen : naam, oud klantnr., nieuw klantnr., e-services login, e-mailadres, tel.nr., gsm nr. Ik zal uw gegevens dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij het nodige kunnen doen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.