Duur herstelling

  • 24 November 2015
  • 2 reacties
  • 396 Bekeken

Besten


Ik heb mijn Iphone 6 gekocht online bij Proximus.

Deze valt nog in garantie.

Nu loopt mijn batterij continue 'leeg' ttz, ik sta op met 100%, 5 minuten later kan hij op 37% staan.

Op pakweg 87% valt hij uit, bij het inpluggen om op te laden staat hij dan op een willekeurig batterijpercentage...

Na een factory reset of 2 blijft dit aanhouden dus neem ik gewoon aan dat de batterij defect is na 7-8 maanden.


Zou iemand weten hoe lang ik mijn toestel kwijt ben als ik het naar Proximus stuur?

Ik heb namelijk geen enkele smartphone / gsm meer liggen die ik kan gebruiken.

Enkele dagen zonder zou me wel lukken maar toch zeker geen 2-3 weken...

Als ik dan een nieuw (basic) toestel aankoop van € 70 kan ik even goed mijn batterij laten vervangen door 1 van de shops die ik online gevonden heb...


Alvast bedankt!

This topic has been closed for comments

2 reacties

De herstellingen gebeuren niet door PX zelf denk ik, maar ik weet de naam van de firma al niet meer!


Tip: op twitter krijg je heel vlug antwoord op je vragen van PX


- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank <= hier wordt snel gereageerd


kan ook nog via:

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank

- of http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow hier
Thx Elsa!

Antwoord via twitter: We weten het niet...

Wel merkwaardig in hun antwoord: als ik naar een proximuswinkel ga zal de verkoper mij kunnen zeggen hoe lang het zal duren...


Bij deze laat ik hem wel ergens anders herstellen :-)