Skip to main content
Besten





Ik heb mijn Iphone 6 gekocht online bij Proximus.



Deze valt nog in garantie.



Nu loopt mijn batterij continue 'leeg' ttz, ik sta op met 100%, 5 minuten later kan hij op 37% staan.



Op pakweg 87% valt hij uit, bij het inpluggen om op te laden staat hij dan op een willekeurig batterijpercentage...



Na een factory reset of 2 blijft dit aanhouden dus neem ik gewoon aan dat de batterij defect is na 7-8 maanden.





Zou iemand weten hoe lang ik mijn toestel kwijt ben als ik het naar Proximus stuur?



Ik heb namelijk geen enkele smartphone / gsm meer liggen die ik kan gebruiken.



Enkele dagen zonder zou me wel lukken maar toch zeker geen 2-3 weken...



Als ik dan een nieuw (basic) toestel aankoop van € 70 kan ik even goed mijn batterij laten vervangen door 1 van de shops die ik online gevonden heb...





Alvast bedankt!

De herstellingen gebeuren niet door PX zelf denk ik, maar ik weet de naam van de firma al niet meer!





Tip: op twitter krijg je heel vlug antwoord op je vragen van PX





- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank <= hier wordt snel gereageerd





kan ook nog via:



- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank



- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank



- of http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow hier


Thx Elsa!



Antwoord via twitter: We weten het niet...



Wel merkwaardig in hun antwoord: als ik naar een proximuswinkel ga zal de verkoper mij kunnen zeggen hoe lang het zal duren...





Bij deze laat ik hem wel ergens anders herstellen :-)