Vraag

Duo simkaart

  • 10 June 2017
  • 1 reactie
  • 497 Bekeken

Donderdag in de Proximuswinkel heb ik een duosimkaart aanvraag gedaan. Beide kaarten heb ik meegekregen maar geen enkele van de aanwezige personeelsleden was in staat om de aanvraag in het systeem af te ronden. Dan is mij door 2 mensen beloofd dat ze vandaag contact zouden nemen met jullie IT dienst om beide simkaarten te laten activeren. Op mijn vraag of ik verder nog iets moest doen verzekerden ze mij dat ik mij niets meer moet aantrekken. De activatie zou binnen de 2 uren volbracht zijn. Tot op dit moment geen activatie dus geen gebruik mogelijk van mijn duokaart. Bij de klantendienst wisten ze mij te vertellen dat ik maar terug naar de winkel moet gaan. Met andere woorden teug anderhalf uur aanschuiven zonder enige garantie dat er iemand aanwezig zal zijn met de nodige kennis om dit alles tot een goed einde te brengen. Blij ben ik wel dat de aanwezige mensen blijkbaar zeer weinig risico lopen om overspannen te geraken. De wachtenden ergeren zich doodomdat ze zolang moeten wachten. Nadat er een klant is geholpen lopen de medewerkers wat rond en babbelen wat met elkaar in een zeer ontspannen sfeer. Graag dringend een oplossing aan een toch wel jarenlange trouwe klanT.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Luc,

excuses voor wat er misgelopen is.

Ik zie een activatie van een simkaart op maandag. Werkt het ?

groeten

tina

Reageer