dubbele factuur belgacom-proximus

  • 2 August 2011
  • 3 reacties
  • 1192 Bekeken

hallo,

ik ben sinds kort van proximus abonnenment overgestapt naar belgacom packs (gsm, internet en digitaal). het ene abonnenment belgacom mobile 20 starte vanaf 14 juni 2011 en de rest werd op 4 juli geïnstalleerd. ik heb ondertussen al mijn ene factuur van belgacom betaald voor de periode van 27/05 - 31/07 maar krijg nu ook een van proximus mtv generation 15 abonnement voor de periode van 13/06- 12/07. dit overlapt elkaar dus en had verwacht dat het abonnenment van proximus is opgezegd! ik betaal dus dubbel terwijl mijn gsm op belgacom is ingesteld en ik ook de diensten daarvan ontvang.

wat kan ik hier aan doen?

wel staat het ene abonnement van belgacom om mijn nieuw adres, het oude van proximus nog op mijn oud adres (en daar komt de factuur ook toe).


3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Tja, daarom denken ze allicht dat het om 2 verschillende personen gaat.....
Reputatie 7
Badge +3
Via de E-Servicesvan Proximus naar Factuur online de factuur in details openen en daar de optie bedrag betwisten gebruiken voor het teveel aangerekende .

Komt vaak voor door de trage uitwisseling van Proximus naar Belgacom .

Heb dit ook voorgehad na omschakeling van Proximus naar Belgacom Mobile in een pack.

mvg,
Beste meli,

Indien u hetzelfde Proximus gsmnr. overgedragen heeft naar Belgacom dan mag u niet dubbel betalen. U kunt hiervoor de klantendienst contacteren op het gratis nr. 1909 (vanaf een gsm) of op het nr. 080022909 (vanaf een ander toestel).

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer