Beste, wegens een fout in mijn bank-applicatie heb ik in mei 2017 als nieuwe klant tweemaal mijn eerste factuur betaald. Ik heb naar de klantendienst gebeld en men zei dat men de volgende maand dit bedrag automatisch terug ging aftrekken. Dit is nog steeds niet gebeurd. Wie kan helpen? Het gaat om het bedrag € 21,67 (dit bedrag is tweemaal betaald op 23 mei en op 29 mei).
Bladzijde 1 / 1
Beste Gijs,
U kan een privébericht sturen naar Het Proximus Team door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Zij kunnen u een status geven.
Mvg,
Vortex_2017
U kan een privébericht sturen naar Het Proximus Team door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Zij kunnen u een status geven.
Mvg,
Vortex_2017
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.