Dubbel contract TV overal opzeggen

  • 4 October 2013
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken


Beste,


Sinds juni 2013 zit TV overal inbegrepen in mijn abo, maar elke maand wordt er op mijn afrekening € 9,90 aangerekend voor twee contracten TV overal. Toen ik mijn rekening van 06/2013 ontving heb ik meteen gebeld dat dit niet klopt en heb ik gevraagd om dit aan te passen en heeft men mij een creditnota van € 9,90 gegeven. Zelfde verhaal in 07/2013. Op afrekening 08/2013 nog steeds een afrekening voor deinbegrepen TV overal (€ 9,90). Deze keer echter geen creditnota maar een klacht, waardoor bedrag nog steeds open staat en toegevoegd wordt op mijn meest recente factuur.


Ik ben dit stilaan beu. Ik heb ondertussen al 3 keer gebeld en gevraagd om dit aan te passen, maar dit blijkt toch erg moeilijk te zijn.


Graag een definitieve oplossing nu!


Groeten

5 reacties

Beste maikel,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam,gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste maikel,

Mijn excuses hiervoor.

Voor de aanrekening van november op uw factuur heb ik een creditnota opgemaakt.
Vanaf december zit dit bij in uw pack.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Guy,

Kan u mij uw klantennr via privebericht doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Guy,

U heeft maar 1 tv Overal en deze is inbegrepen in uw Belgacom pack.

U gaat hier dus niet voor betalen.

Indien u nog steeds problemen heeft met de e-Services, gelieve mij dit dan even te laten weten via privebericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste John,
Op deze link vindt u alle informatie betreffende TV Overal. 

http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten/televisie/tv-overal.html
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer