Dual sim

  • 30 January 2014
  • 1 reactie
  • 837 Bekeken


Ik weet niet of er nog veel personen een dual sim gsm aankopen of gebruiken maar ik heb er mij één aangekocht (Samsung Galaxy Young Duos S6312), puur omdat het voor mij handiger zal zijn.


Het is ook omdat het plastieken aanraakscherm van mijn oude smartphone (Samsung Galaxy mini 2 gt-s6500d) recentelijk betrokken is geweest in een ongelukje waardoor het nu eerder op een spiegel lijkt die stuk is, maar hij werkt momenteel gelukkig nog wel.


Ik was op het internet wat aan het surfen om te weten te komen hoe dat nu juist zit met het bekomen van een tweede gsm-nummer en sim-kaart en hoe dat juist zit met mijn factuur maar ik vind maar niet de juiste uitleg.


Kan iemand mij helpen?





Met vriendelijke groeten.

1 reactie

Beste,
U kan een duo simkaart verkrijgen. Maar dit zijn dan ook effectief twee simkaarten met hetzelfde nummer. De prijs voor deze kaart is 6€/maand (en ook éénmalig activatiekosten).
Als u echter wenst dat het twee verschillende nummers zijn, dan moet u eens kijken naar de mogelijkheden. Of dat u een tweede herlaadkaart of abonnement wenst, en waarvoor u het dan graag wenst te gebruiken. De prijs zal hier dan ook afhangen van wat u juist wenst.
Mvg Eva

Reageer