DRINGEND voor muisje of Eva

  • 11 December 2011
  • 8 reacties
  • 1870 Bekeken

Badge
Aangezien ik mijn gsm kwijt was heb ik een nieuwe gekocht en mijn kaart laten activeren om 12u in de belgacom winkel. Om 20 u nog niet actief dan maar naar proximus gebeld

Daar krijg ik te horen dat er iets fout was gegaan en dat tss 22 en 22u30 het in orde zou zijn anders moest ik terug bellen

24u nog niet actief terug gebeld daar te horen gekregen dat ik naar Belgacom moest bellen zij kunnen dat in orde brengen maar zal pas voor maandag zijn....

IK BEN MORGEN GANSE DAG OP DE BAAN EN ZOU GRAAG MIJN GSM KUNNEN GEBRUIKEN, DUS GRAAG ASAP ACTIVREN AUB88 MIJN INTERNET LOGIN FA002934 BUELENS GEERT

ALVAST BEDANKT

8 reacties

Dag Geert,

U kunt vanaf vandaag, in de loop van de dag, weer gebruik maken van uw GSM.

Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Eva
weet u waarom de site www.kummelshof.be niet meer werkt

alvast bedankt
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /.

Reason: Max-Forwards has reached zero - proxy loop?

Apache/2.2.3 (Debian) mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8c Server at hostingpool001.isp.belgacom.be Port 80
dat is de melding
It's just you. http://www.kummelshof.be is up.

en dit heeft toch niets te maken met dit topic ?

mvg
gratis reclame Knipogen
tsja ricy, ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zomaar over iets anders in een bepaald topic begint. maar dit is enkel mijn bescheiden mening

mvg
Inderdaad xenne, het wordt anders onoverzichtelijk en je kan het verglijken dat je met personen aan dialogeren bent en dat iedereen begint dooreen te spreken!
Badge
Eva,

Was al van maandag opgelost toen heb ik gebeld met 1909 daar zag men niet onmiddelijk het probleem en moest ik ff in hold gezet worden met een leuk muziekje na meer dan 20min nog niks en toen heb ik ingehaakt.

Ik zet mijn gsm op en daar verschijnt proximus

Het is wel straf dat ik voor activering van mijn belgacom simkaart bij belgacom moet zijn en dus moest wachten tot maandag, via 6000 was dit niet te activeren.

Nu stel ik vast dat ik met het pack benadeeld ben want 6000 van proximus is dag en nacht bereikbaar ook op zondag...

Eveneens straf mijn nummer hebben ze wel kunnen blokkeren bij aangifte dat mijn GSM kwijt was via 6000


Toch bedankt voor de support Eva!!


mvg,
Geert B

Reageer