DRINGEND HELP : E-services - afwezigheidbericht beheren bij meerdere mailboxen in één account

  • 5 April 2013
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken


Ik probeer mijn probleem even via hier aan te kaarten daar ik al een aantal malen naar de helpdesk belde maar dat mijn probleem niet opgelost raakt.


Men beloofde mij terug te bellen, doch niks meer gehoord.


SITUATIE


Eén E-service-account voor het hele bedrijf.


Meerdere mailboxen die hieraan gekoppeld zijn.


PROBLEEM


Ik wil op een aantal van deze mailboxen een afwezigheidsbericht plaatsen (deed ik vroeger altijd op deze wijze), doch ik kom steeds terug op het hoofdscherm terecht wanneer ik dit probeer uit te voeren.


GEVOLGDE STAPPEN


Inloggen op E-services


Tabblad 'Mijn Berichten'


Onder 'Mijn E-mails' selecteer ik de betreffend mailbox.


Het scherm vernieuwd en er verschijnt een tijdlang een ronddraaiend zandlopertje.


De verschillende opties worden zichtbaar.


Ik klik op 'Mijn afwezigheidsbericht beheren'


FOUT : Ik kom terug in het hoofdscherm terecht !


Graag snel een oplossing aub !

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Ik betwijfel of het voor aliassen apart kan. Vlgs. mij niet want ik heb maar één mailbox en 4 aliassen, en krijg dat optiescherm enkel voor mijn hoofdmailadres fa......@skynet.be. Het afwezigheidsbericht zal dus voor alle aliassen van die mailbox gelden vrees ik.

Reageer