Skip to main content
Ik zit met t volgende probleempje.. Sinds vandaag werkt mijn draadloos internet van mijn (witte phillips? ) bbox niet meer goed..

Als ik de internetkabel in de laptop steek dan werkt hij normaal.. als ik alleen draadloos gebruik dan ofwel vind hij t draadloos netwerk niet goed ofwel als hij verbonden is gaat hij heel traag.. Heb dit met 3 laptops geprobeerd en bij iedere laptop ging het traag.

Dus het probleem kan moeilijk bij de laptops liggen lijkt me. Kan het zijn dat de draadloze zender niet meer goed werkt of dat hij geen goed signaal meer doorgeeft? Het lampje vd draadloos brandt wel op de Bbox.

Ik heb nooit problemen gehad maar sinds vandaag lukt t niet meer .

(ps. op mijn bbox is ook nog een router aangesloten omdat ik anders niet in het hele gebouw draadloos verbinding krijg. Die staat 20 meter verder en is verbonden met een kabel.. Via die andere router heb ik wel perfect draadloze verbinding)

Kan iemand mij helpen? Moet ik Belgacom bellen om iemand langs te sturen? Of eventueel een nieuwe bestellen?

Groetjes Kenny

heb je de bbox al eens langer dan een 30 tal seconden zonder stroom gezet en dan opnieuw opgestart?

Ja heb ik net geprobeerd .. het icoontje van @ brand op de bbx het icoontje vh Wifi flikkert.. en sommige andere icoontjes flikkeren ook.. hmm

Beste kenny1982,

Het zou goed mogelijk zijn dat uw WIFI-signaal ergens verstoord wordt. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

U kan dit eens uitproberen. Op die manier kan u het kanaal op uw modem wijzigen. Dit zorgt ervoor dat uw modem het WIFI signaal op een andere frequentie verstuurd.

Mvg,

Eva.

Reageer