Geachte,
Wij hebben het probleem dat ons internet draadloos niet meer functioneert. Dit wil concreet zeggen dat ik wél op het internet kan wanneer mijn laptop is aangesloten aan de modem.
Wat kunnen we hieraan doen?
Met vriendelijke groeten,
Romina
Bladzijde 1 / 1
Wat is precies het probleem?
Krijg je het draadloos netwerk niet te zien op uw laptop?
Kan je het draadloos netwerk wel nog zien, maar kan je geen verbinding maken?
Krijg je foutmeldingen?
Welke modem heb je? Indien bbox, Brandt het icoontje voor draadloos internet nog op de modem (een soort radar, naast het @-lampje)?
Krijg je het draadloos netwerk niet te zien op uw laptop?
Kan je het draadloos netwerk wel nog zien, maar kan je geen verbinding maken?
Krijg je foutmeldingen?
Welke modem heb je? Indien bbox, Brandt het icoontje voor draadloos internet nog op de modem (een soort radar, naast het @-lampje)?
Hallo,
Ik krijg het netwerk wel te zien, maar ik krijg gewoon geen verbinding. Ik krijg inderdaad een foutmelding dat de laptop geen verbinding kan maken met de pc.
Wij hebben een Philips toestel. Het lapje 'WL' brandt, maar de lapjes 'L1, L2, L3, L4', branden niet
Het rare is dat het vroeger wél functioneerde. Het probleem ligt zeker niet bij de laptop. Mijn notebook werkt ook niet draadloos.
Wij denken dat de modem stuk is maar vooraleer we een nieuwe aankopen (geen eigendom van Belgacom), lijkt het ons beter de mogelijk andere oplossingen te overlopen.
In ieder geval al dank voor uw reactie.
Ik krijg het netwerk wel te zien, maar ik krijg gewoon geen verbinding. Ik krijg inderdaad een foutmelding dat de laptop geen verbinding kan maken met de pc.
Wij hebben een Philips toestel. Het lapje 'WL' brandt, maar de lapjes 'L1, L2, L3, L4', branden niet
Het rare is dat het vroeger wél functioneerde. Het probleem ligt zeker niet bij de laptop. Mijn notebook werkt ook niet draadloos.
Wij denken dat de modem stuk is maar vooraleer we een nieuwe aankopen (geen eigendom van Belgacom), lijkt het ons beter de mogelijk andere oplossingen te overlopen.
In ieder geval al dank voor uw reactie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.