Skip to main content
Ik heb mij een laptop gekocht, en heb bij belgacom een router gehaald om draadloos te internettten nu blijkt dat ik geen internet heb, en heb al van alles geprobeerd.



Mijn router werkt wel, Kan iemand mij helpen

Ben je wel verbonden met je router?


Die router is een bbox2 veronderstel ik .



Kan je met een netwerkkabel aangesloten op je laptop en de andere kant aangesloten op de router bbox2 (PC1 of PC2) de webpagina



http://192.168.1.1 opvragen ?


Beste Dina,





Ik vrees dat ik iets meer informatie nodig zal hebben.

Kan je mij een privébericht je abonnementsnummer of login sturen, via deze kan ik nagaan of je lijn volledig in orde is.

Ook Is het van belang of je verbinding met je modem gemaakt hebt vanop de laptop.



Een andere manier om te testen of je lijn in orde is, is door een kabel aan te sluiten van op je laptop naar de modem pc1 of pc2 poort.



Kan u ons op de hoogte houden?



Een andere mogelijkheid is bellen naar onze technische dienst op het nummer 0800/22700, op deze nummer begeleiden ze u stap per stap bij het aansluiten van uw modem.



Mvg,



Eva van Belgacom


Reageer