Draadloos

  • 6 January 2011
  • 9 reacties
  • 1288 Bekeken

Niet tevreden over de klantenservice, heb digital TV van vorige maand, draadloos geraakt niet opgelost met de storingen via technische dienst, na drie dagen kabel aangesloten probleem opgelost, draadloos teruggebracht naar de Belgacom shop, weigeren dat omdat het niet in de origenele verpakking word aangeboden (heb ook de verpakking niet meer) Ik wil een vergoeding voor de verpakking betalen, maar wens toch een financiele tegemoetkoming van Belgacom. Dit word dus sowiso geweigerd.

PS: Tot op heden nooit problemen gehad met Belgacom, dit voor de eerste keer, dan vind ik de klantvriendelijkheid ondermaats.

Digipol

9 reacties

Heb je een vraag of wou je dit gewoon even kwijt?
Bedankt voor de reactie, kunt ge me doorverwijzen naar een dienst die me daarover een oplossing kan bieden.

Ben aan het informeren waar ik een betere klantenservices kan krijgen.

Digipol
Reputatie 7
Badge +1
Zijn dat Ruckus HD draadloze adapters ? die werken bij mij perfect...
Ter info: ik ben gewoon zoals jij een klant van Belgacom...

Wat ik zou voorstellen is om toch nog eens de klantendienst te bellen op 0800 22 700 en daar te vragen of er een technicus kan langskomen. Zeg dat je al meermaals telefonisch contact heb opgenomen en dat het probleem niet opgelost raakt via de telefoon. Ofwel langsgaan in een Belgacomshop.
Reputatie 7
Badge +1
Het is bovendien nooit verstandig de verpakking de eerst 3 maanden weg te smijten denk ik (doe ik nooit en jet heeft mij al geholpen om iets te verwisselen tegen een nieuw exemplaar). Heb je ze bovendien juist aangesloten ? Die met de witte bol bovenaan met HD op is de zender die aan de modem moet gekoppeld worden, die met de geel/oranje bol aan de decoder. Staat op de gebruiksaanwijzing (of heb je die mét de verpakking weggesmeten 😃?).
Woon je misschien dicht bij een hoogspannings- of een GSM-mast? Dan kan die Ruckus inderdaad verstoord worden.

Een PLC adapter kan dàt probleem wel verhelpen denk ik...
Reputatie 7
Badge +1
Iedereen woont tegenwoordig wel binnen een straal van minder dan 1 Km van een GSM-mast. Dan zou Ruckus bijna nooit goed moeten werken.
Ik ondervind al gans mijn leven last met alles wat draadloos verloopt (WiFi gaat niet ver, radio werkt niet goed, vroeger werkte speelgoed op afstandsbediening nooit goed en ook de Ruckus ondervindt vaak problemen!) en dit omdat er een hoogspanningskabel vlak boven mijn huis loopt. Misschien is dit van Digipol ook zo?

Maar inderdaad een GSM zal niet zo'n erge straling hebben..
Reputatie 1
Mijn schoonbroer werkt bij Belgacom en al werkt hij niet voor belgacom tv toch weet hij uit eerste hand dat er al lang problemen zijn met ruckus en als er storingen zijn de klant wordt aangeraden om een kabel te gebruiken ipv daardloos. Ik heb dat ook gedaan om de kwalitiet van het beeld te verhogen.

Als je toch draadloos wil gaan kun je beter het systeem via het stroomnet gebruiken dat ook door belgacom wordt geleverd. Werkt beter.

Normaal zouden ze ruckus niet meer mogen aanbieden.

Reageer