Downloadvolume Internet + TV


Hallo,

Ik vraag mij af of Belgacom TV volledig van het internet komt? Indien ja, wordt het vebruik hiervan dan bij je maandelijkse downloadlimiet gerekend?

Met beperkt internetgebruik verbruikt mijn gezin namelijk 50GB per maand. Ik zoek de verklaring...

abo: Internet Comfort + Belgacom TV Comfort. (bk368490)

Alvast bedankt.

Pauwel

10 reacties

Belgacom TV verbruikt niets van je downloadlimiet

surf je draadloos? zo ja, is je draadloos beveiligd? anders zou het kunnen dat jou buren op jouw kosten aan het surfen zijn...

mvg
of heeft er iemand een playstation, xbox of Wii? Is er iemand muziek en/of films aan het downloaden maar aant verzwijgen. Als ge kinderen hebt denkt in jezelf ik ben ook jong geweest 🙂 gewoon alles is goe checken en ook zoals xenne aanhaalde kijk je beveiliging na als u draadloos surft. voor 10 euro meer per maand kan jij vrijwel onbeperkt surfen. Das ook iets handig natuurlijk
Reputatie 7
Badge +1
Zelfs TVonPC komt niet bij je downloadvolume, alhoewel dat via je internetpoort binnenkomt..
@sinjoor : alleen de CPU verbruik kan hoog worden zeker he ? :)
Reputatie 7
Badge +1
Schandalig hoog ja. Niet te verschieten dat de systeemvereisten minstens een 3 Ghz processor zijn.....ze gaan er van uit dat je toch niet tegelijk surft en TV kijkt op je PC/laptop denk ik.
das dan dik verkeerd gezien natuurlijk. want als het draait zoals windows media player (of elk ander media player) kunde het ook minimaliseren en zo een ander brower openen. tis mooi en leuk maar het is precies zoals een game. hoe recenter een game op de pc hoe sterker en moderner dat uw pc moet zijn..
Zeer bedankt voor de antwoorden.

Internet is beveiligd en we hebben geen spelconsoles in huis. Films of extra's downloaden doen we niet.

Het enigste wat we veel doen is muziek beluisteren via Youtube op 2 PC's. Zou dit het verbruik verklaren?

mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Streaming van muziek of filmpjes kost ook volume natuurlijk. Zeker als dat constant opstaat.
Beste Pauwel,

De meeste antwoorden op uw vragen zijn hierboven reeds correct beantwoord. Als laatste tip kan ik nog meegeven om een download meter op je pc te installeren. Deze houdt exact bij hoeveel data binnenkomt en buitengaat (optelsom is totale verbruik maar de meeste programma's tonen deze netjes). Als u dan de optelsom van alle pc's maakt zou u een goed idee moeten hebben van hoeveel uw effectief gebruikt hebt.

Vb van zo'n programma: DU meter (Voor meer info verwijs ik u door naar google).

MVG,

Eva van Belgacom
Pauwel, een halfuurtje per dag youtube filmpjes bekijken/beluisteren en je komt al snel uit op 2GB per maand, en dat is dan nog maar voor een halfuurtje per dag ;-)

Reageer