Downloadvolume controleren via e-services

  • 9 February 2012
  • 23 reacties
  • 1440 Bekeken

Beste mensen

Ik heb al sinds ik klant ben bij Belgacom problemen met de e-services. Het is mij namelijk nog geen enkele keer gelukt om mijn downloadvolume te controleren.

Ondertussen heb ik een beetje rondgezocht op het forum en heb gemerkt dat het inloggen een algemeen terugkerend probleem voor vele klanten. Ik krijg de volgende foutmelding in het vak waar ik normaal gezien mijn inloggegevens zou moeten invullen :

SAML 2.0 Authentication Failed

2012-02-09T12:49:54Z

Error details

FBTSML225E Token exchange failed.


Action

Please contact the support with the error information !


Meestal stopt het hier al voor mij. Uitzonderlijk is het wel al eens gelukt om daadwerkelijk in te loggen, maar dan kwam er een bericht op in de aard van “dat ik niet voldoende toegangsrechten bezit om alles mbt mijn abonnement te zien”. Er staat dan een link om mijn klantennummer te linken aan het account dat ik gemaakt hebt voor de e-services. Wanneer ik deze instructies volg moet ik eerst mijn klantennummer opgeven, vervaldatum van het laatste factuur, activatiecode en ten slotte ook nog een veiligheidsvraag opgeven en beantwoorden. Wanneer dit gebeurd is kom ik gewoon terug in het zelfde scherm terecht en kan ik nog altijd niets van mijn abonnement terugvinden.

Ik vroeg mij nu dus af of er geen alternatieven bestaan voor de e-services om na te gaan hoeveel download volume ik gebruikt heb en hoeveel er nog over is?

Ik weet dat dit een algemeen probleem is maar dit sleept nu blijkbaar toch al wel aan sinds juni. Ik neem niet graag het risico dat ik mijn limiet overschrijd en hierdoor mijn normale internet snelheid kwijtraak.

Alvast bedant

Jonas


Ps. Kom aub niet af met antwoorden als : “verwijder de coockies eens”, “klik eens op refresh”, “Heb even geduld” … Ik wil een oplossing!

23 reacties

Beste jonas,

Kunt u via PM uw klantgegevens (klantnummer, contactnummer,telefoonnummer) even doorsturen aub?

Zodra ik uw gegevens heb, kan ik dit voor u laten nakijken.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste jonas,

Ik heb uw vraag via dossiernr 14585125 aan de bevoegde dienst doorgegeven.

Zij zullen u hierover terug contacteren.


Met vriendleijke groeten,

Eva

Reputatie 7
Badge +1
Downloadvolume momenteel 0GB van de beschikbare 0GB....(0GB overblijvend). Da's om te lachen hé. Da's werken aan een trein terwijl hij aan het rijden is....Wenkbrauw ophalen
Mijn factuur/verbruik met nederlandse titels en verder alles in het frans. Maar even afwachten zeker ?
bij mij staat downloadvolume wel correct aangegeven, maar ik heb onbeperkt volume, dus niet dat ik er wakker zou van liggen....

maar hier ook taalproblemen in e-services blijkbaar...



mvg
Dat taalprobleem duikt regelmatig op blijkbaar maar bij e-services heb ik dit probleem niet !
wel raar hé !

mvg.
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij werkt het nog altijd niet, maar ik weet wel zeker dat ik nog niet over de 100GB zit. Maar wachten tot volgende week zeker...
ondertussen staat 'mijn factuur' terug in het nederlands.... bang afwachten wat we nog gaan meemaken

mvg
• Sinjoor je moet geen schrik hebben ze zullen de factuur wel op tijd en stond opsturen
et pour les flamands la même chose !
Mvg
Om het gebruikte volume te raadplegen , klik je eerst op " mijn factuur & verbruik" - vervolgens kan je kiezen/klikken : "Mijn factuur" - "Mijn verbruik" - "MIJN INTERNET VERBRUIK" - en vervolgens mijn verbindingen. Bij mijn verbindingen, zoek je je internetverbinding en je ziet onmiddellijk het maandelijks gebruikte en beschikbare volume en ook kan je eronder je verbindingstijden raadplegen.

@ sinjoor72, indien je leest dat je nog geen internet verbruik hebt, dan heb je bij de keuze mogelijkheid met pijltjes waarschijnlijk niet de juiste internetverbinding (die bij u mogelijk is) aangeklikt. Hiermee bedoel ik bv. je mobiele internetverbinding met PC of je mobiele internetverbinding met GSM of je vaste internetverbinding.
en ondertussen staat alles staat terug in het frans.... e-services heeft blijkbaar dezelfde kuren als het forum .......

mvg
Ja inderdaad, hier daarstraks ingelogd in het nederlands op de "community" en tegelijkertijd ingelogd op de "e-services" in het nederlands en bij het wisselen van de pagina in de browser waren ze ondertussen allebei in het frans. Dat is nog voor verbetering vatbaar.
• Ik begrijp het toch niet goed zenne dat kan toch aan bgc niet liegen want dan zou het bij mij toch ook in het frans moeten zijn!
Het kan toch niet anders dat er dan iets onthouden wordt in je brouwser wat het juist is weet ik ook niet!
Mvg
@ ricy, ik zag je bericht hierboven vermeld in mijn mailbox en klikte op de link ervan om naar de community te gaan. Kwam op nederlandstalige "community" terecht. Toen ik daarna bovenaan de dezelfde webpagina www.community.belgacom.be op "Community" klikte was de verkregen algemene pagina onmiddellijk in het frans. Begrijpe wie begrijpen kan.

Als ik de pagina sluit en opnieuw naar de "Community" ga, krijg ik opnieuw een nederlandstalige pagina.

Blijkbaar ben ik niet de enige en heb ik omschakeling van eens nederlands en dan weer eens frans nog nooit tegengekomen op een andere website dan BGC community of e-services. (soms opent de e-services ook in het Engels)

Dit is natuurlijk geen groot probleem, maar het moet wel vermeld worden opdat er bij BGC naar een oplossing hieromtrent zou kunnen gezocht worden. Probleempjes als deze kunnen pas opgelost worden als de oorzaak hiervan gevonden kan worden.

Reputatie 7
Badge +1
Bedankt hoor Greetje, maar ik heb dat allemaal gedaan, en er komt op:
Er werden geen resultaten gevonden die overeenkomen met uw zoekopdracht.
Zowel voor mijn vaste lijn als voor mijn mobiele lijn.
Ook in het overzicht bijft mijn dataverbruik én saldo op 0 staan
Beste sinoor72, 't is misschien een laat nieuwjaarscadeau hé zodat je eens een maandje "alles gratis" krijgt hé. Fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +1
Zover was ik ook al Greetje, maar ik krijg steeds dezelfde 0 gegevens. 0GB verbruik, 0GB saldo...wat technisch onmogelijk is natuurlijk. Mijn mobiel verbruik kan ik wél zien, maar dat kan ik ook met de Hello app.
Even afwachten tot volgende week maar dan. Vandaag zal er niet veel gebeuren denk ik.
Reputatie 7
Badge +1
Dat staat nog altijd op 0, al ben ik al 12 dagen aan het gebruiken...



Maandelijks volume :


Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 0 GB (0 GB overblijvend).




  • 0GB
  • 0GB


    • 0GB
    • 0GB
    • 0GB
      [/list]
      [/list]
      0%/var>


      Extra Volume Pack :


      U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack


Badge
Nieuwe é-services zit met kinderziekten, kan volume niet raadplegen en error 500 bij aanmelden.

De taal wijzigt ook voortdurend naar frans.


Mvg,
Die post hieronder verkeerdelijk gepost onder TOPIC: "Hebben jullie hier ook last van ?" => https:///posts/858c68b182?post=858c68b182&start=21
Peter met welke browser werk jij ?

• In verband met die taalproblemen op de é-service pagina van belgacom. Na een paar dagen uitbundig te testen met IE9-32bit en IE-64bit stel ik het volgende vast.

■ Bij het surfen naar de pagina kom je in een franstalige pagina terecht.
Nu laat ik in het midden of dit NL-talig zou moeten zijn of niet want dan zouden de FR-taligen reclameren !
Dus dit beschouw ik als normaal (wat niet wil zeggen dat de anderen geen ander gedacht mogen hebben!)
■ Nu klik ik boven rechts van de pagina op "NL" en de pagina staat in het NL dus tot hier toe alles normaal.
■ Nu klik ik op al de mogelijke items en al de pagina's waar ik terecht kom staan en blijven mooi in het NL
(ik herhaal ik heb het nu niet over de data die er te voorschijn komt of die correct is of niet )
■ Nu laat ik de site open op de achtergrond (nog ingelogd) en keer terug na twee minuten en probeer weer verschillende pagina's te laden
en terug blijft alles mooi in het NL.
■ Als laatste test laat ik terug de site in de achtergrond open (nog ingelogd) en kom terug na ongeveer een kwartier en dan stel ik vast
dat na het klikken op een item dat de pagina dan franstalig opent.
Dus blijkbaar komt het lang wachten van surfen op de ingelogde site overeen net of je voor de eerste keer de site opent met dit verschil dat je nu wel ingelogd bent en dat je nu alleen eens terug op "NL" moet klikken en dat je terug kunt springen naar de verschillende pagina's die weer allelmaal mooi in het NL te voorschijn komen.

Dus dit zijn mijn bevindingen en blijkbaar wordt maar gedurende een zekere tijd bijgehouden dat je de NL talige optie gekozen hebt. (Dit zouden ze heel gemakkelijk kunnen oplossen met een cookie b.v.b.)
Hoe het nu komt dat anderen wel blijkbaar veel meer problemen hebben in verband met die taal daar heb ik het raden naar !!!
(of het zou moeten zijn dat jullie maar na een tiental minuten naar een volgend pagina gaan !-)

Mvg
enige probleem dat ik al ondervonden heb met e-services wat taal betreft is dat de rubriek "mijn factuur" soms in het frans staat, maar dit is niet constant zo

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Stnad momenteel:



Maandelijks volume :


Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 0 GB (0 GB overblijvend).




  • 0GB
  • 0GB


    • 0GB
    • 0GB
    • 0GB
      [/list]
      [/list]
      0%/var>


      Extra Volume Pack :


      U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack


Hetzelfde probleem als OP:

Al zeker tot 5X toe contact gehad met technische dienst ...

In feite intresseert mij diene e-service niet zo veel, ze.


Een ander probleem opnieuw, wat me WEL intresseert: mijn download snelheid ligt ergens op 1Mbps terwijl ik voor 25Mbps betaal ...
Toen ik Intense had, had ik perfect internet, Favorite werkt blijkbaar heleamaal niet zo goed.
Als jullie me een lesje willen leren om het downgraden tegen tegaan: HET WERKT ! 'k Zal niet meer downgraden, HINT HINT !
'k ben het eerlijk gezegd een beetje moe aan het geraken om telkens te moeten zitten bellen zenne.






Foutmelding van e-service in loggen.

Heb toenst technische dienst mijn login gegevens gegeven en ze hadden zelfde probleem met mijn account, nu maanden later nog niets gehoord:




SAML 2.0 authentication failed
https://el0453.bc:8448/sps/sp-saml-intern/saml20/login
2012-02-14T16:16:22Z

Error details


FBTSML225E Token exchange failed.

Stack trace


com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleException: +null at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.modules.STSTokenIVCred.callAcldAndGetPrincipal(STSTokenIVCred.java:1265) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.modules.STSTokenIVCred.issue(STSTokenIVCred.java:752) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.modules.STSTokenIVCred.invoke(STSTokenIVCred.java:1496) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChain.invoke(STSModuleChain.java:313) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChainManager.executeChain(STSModuleChainManager.java:1106) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChainManager.processthroughChains(STSModuleChainManager.java:186) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChainManager.process(STSModuleChainManager.java:107) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSManager.process(STSManager.java:57) at com.tivoli.am.fim.trustserver.service.SecurityTokenProcessor.process(SecurityTokenProcessor.java:63) at com.tivoli.am.fim.trustserver.service.SecurityTokenService.requestSecurityToken(SecurityTokenService.java:181) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.trust.TokenExchangeCommandImpl.exchange(TokenExchangeCommandImpl.java:134) at com.tivoli.am.fim.saml20.protocol.utils.SAML20TokenExchangeHelper.exchangeToken(SAML20TokenExchangeHelper.java:160) at com.tivoli.am.fim.saml20.protocol.utils.SAML20TokenExchangeHelper.exchangeTokenAtSP(SAML20TokenExchangeHelper.java:145) at com.tivoli.am.fim.saml20.protocol.actions.sso.SAML20ExchangeTokenAtSPAction.runProtocol(SAML20ExchangeTokenAtSPAction.java:178) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.protocol.ProtocolActionChainImpl.runProtocol(ProtocolActionChainImpl.java:111) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.proper.FederationManager.doChainAndResponseOnDelegate(FederationManager.java:861) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.proper.FederationManager.finishProcessingWithDelegateId(FederationManager.java:451) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.proper.FederationManager.processRequest(FederationManager.java:303) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.servlet.SSOPSServletBase.doRequest(SSOPSServletBase.java:114) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.servlet.SPSCommandDispatcher.invoke(SPSCommandDispatcher.java:363) at com.tivoli.am.fim.osgi.EclipseController.invoke(EclipseController.java:418) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.servlet.SSOPSServlet.doPost(SSOPSServlet.java:351) at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:763) at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:856) at com.ibm.ws.webcontainer.servlet.ServletWrapper.service(ServletWrapper.java:1096) at com.ibm.ws.webcontainer.servlet.ServletWrapper.handleRequest(ServletWrapper.java:570) at com.ibm.ws.wswebcontainer.servlet.ServletWrapper.handleRequest(ServletWrapper.java:478) at com.ibm.ws.webcontainer.servlet.CacheServletWrapper.handleRequest(CacheServletWrapper.java:90) at com.ibm.ws.webcontainer.WebContainer.handleRequest(WebContainer.java:748) at com.ibm.ws.wswebcontainer.WebContainer.handleRequest(WebContainer.java:1466) at com.ibm.ws.webcontainer.channel.WCChannelLink.ready(WCChannelLink.java:119) at com.ibm.ws.http.channel.inbound.impl.HttpInboundLink.handleDiscrimination(HttpInboundLink.java:458) at com.ibm.ws.http.channel.inbound.impl.HttpInboundLink.handleNewInformation(HttpInboundLink.java:387) at com.ibm.ws.http.channel.inbound.impl.HttpInboundLink.ready(HttpInboundLink.java:267) at com.ibm.ws.ssl.channel.impl.SSLConnectionLink.determineNextChannel(SSLConnectionLink.java:1037) at com.ibm.ws.ssl.channel.impl.SSLConnectionLink$MyReadCompletedCallback.complete(SSLConnectionLink.java:644) at com.ibm.ws.ssl.channel.impl.SSLReadServiceContext$SSLReadCompletedCallback.complete(SSLReadServiceContext.java:1818) at com.ibm.ws.tcp.channel.impl.AioReadCompletionListener.futureCompleted(AioReadCompletionListener.java:165) at com.ibm.io.async.AbstractAsyncFuture.invokeCallback(AbstractAsyncFuture.java:217) at com.ibm.io.async.AsyncChannelFuture.fireCompletionActions(AsyncChannelFuture.java:161) at com.ibm.io.async.AsyncFuture.completed(AsyncFuture.java:136) at com.ibm.io.async.ResultHandler.complete(ResultHandler.java:195) at com.ibm.io.async.ResultHandler.runEventProcessingLoop(ResultHandler.java:743) at com.ibm.io.async.ResultHandler$2.run(ResultHandler.java:873) at com.ibm.ws.util.ThreadPool$Worker.run(ThreadPool.java:1473) Caused by: [ HPDIA0202W An unknown user name was presented to Access Manager. ] at com.tivoli.pd.jutil.PDRasHelper.makeException(PDRasHelper.java:351) at com.tivoli.pd.jutil.PDRasHelper.makeException(PDRasHelper.java:136) at com.tivoli.pd.jazn.ProxyGetCredsRsp.(ProxyGetCredsRsp.java:92) at com.tivoli.pd.jazn.ProxyGetCredsCmd.buildResponse(ProxyGetCredsCmd.java:209) at com.tivoli.pd.jts.RemoteConnection.sendIt(RemoteConnection.java:280) at com.tivoli.pd.jts.RemoteConnection.sendRequest(RemoteConnection.java:156) at com.tivoli.pd.jts.Connection.sendRequest(Connection.java:96) at com.tivoli.pd.jutil.AuthCmd$1.run(AuthCmd.java:152) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at com.tivoli.pd.jutil.AuthCmd.internalSend(AuthCmd.java:147) at com.tivoli.pd.jutil.AuthCmd.send(AuthCmd.java:115) at com.tivoli.pd.jazn.PDPrincipal.retrieveCredential(PDPrincipal.java:1398) at com.tivoli.pd.jazn.PDPrincipal.(PDPrincipal.java:265) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.modules.STSTokenIVCred.callAcldAndGetPrincipal(STSTokenIVCred.java:1260) ... 44 more Caused by: [ HPDIA0202W An unknown user name was presented to Access Manager. ] at com.tivoli.pd.jutil.PDRasHelper.makeException(PDRasHelper.java:351) at com.tivoli.pd.jutil.PDRasHelper.makeException(PDRasHelper.java:136) at com.tivoli.pd.jazn.ProxyGetCredsRsp.(ProxyGetCredsRsp.java:92) at com.tivoli.pd.jazn.ProxyGetCredsCmd.buildResponse(ProxyGetCredsCmd.java:209) at com.tivoli.pd.jts.RemoteConnection.sendIt(RemoteConnection.java:280) at com.tivoli.pd.jts.RemoteConnection.sendRequest(RemoteConnection.java:156) at com.tivoli.pd.jts.Connection.sendRequest(Connection.java:96) at com.tivoli.pd.jutil.AuthCmd$1.run(AuthCmd.java:152) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at com.tivoli.pd.jutil.AuthCmd.internalSend(AuthCmd.java:147) at com.tivoli.pd.jutil.AuthCmd.send(AuthCmd.java:115) at com.tivoli.pd.jazn.PDPrincipal.retrieveCredential(PDPrincipal.java:1398) at com.tivoli.pd.jazn.PDPrincipal.(PDPrincipal.java:265) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.modules.STSTokenIVCred.callAcldAndGetPrincipal(STSTokenIVCred.java:1260) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.modules.STSTokenIVCred.issue(STSTokenIVCred.java:752) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.modules.STSTokenIVCred.invoke(STSTokenIVCred.java:1496) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChain.invoke(STSModuleChain.java:313) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChainManager.executeChain(STSModuleChainManager.java:1106) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChainManager.processthroughChains(STSModuleChainManager.java:186) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSModuleChainManager.process(STSModuleChainManager.java:107) at com.tivoli.am.fim.trustserver.sts.STSManager.process(STSManager.java:57) at com.tivoli.am.fim.trustserver.service.SecurityTokenProcessor.process(SecurityTokenProcessor.java:63) at com.tivoli.am.fim.trustserver.service.SecurityTokenService.requestSecurityToken(SecurityTokenService.java:181) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.trust.TokenExchangeCommandImpl.exchange(TokenExchangeCommandImpl.java:134) at com.tivoli.am.fim.saml20.protocol.utils.SAML20TokenExchangeHelper.exchangeToken(SAML20TokenExchangeHelper.java:160) at com.tivoli.am.fim.saml20.protocol.utils.SAML20TokenExchangeHelper.exchangeTokenAtSP(SAML20TokenExchangeHelper.java:145) at com.tivoli.am.fim.saml20.protocol.actions.sso.SAML20ExchangeTokenAtSPAction.runProtocol(SAML20ExchangeTokenAtSPAction.java:178) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.protocol.ProtocolActionChainImpl.runProtocol(ProtocolActionChainImpl.java:111) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.proper.FederationManager.doChainAndResponseOnDelegate(FederationManager.java:861) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.proper.FederationManager.finishProcessingWithDelegateId(FederationManager.java:451) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.proper.FederationManager.processRequest(FederationManager.java:303) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.servlet.SSOPSServletBase.doRequest(SSOPSServletBase.java:114) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.servlet.SPSCommandDispatcher.invoke(SPSCommandDispatcher.java:363) at com.tivoli.am.fim.osgi.EclipseController.invoke(EclipseController.java:418) at com.tivoli.am.fim.fedmgr2.servlet.SSOPSServlet.doPost(SSOPSServlet.java:351) at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:763) at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:856) at com.ibm.ws.webcontainer.servlet.ServletWrapper.service(ServletWrapper.java:1096) at com.ibm.ws.webcontainer.servlet.ServletWrapper.handleRequest(ServletWrapper.java:570) at com.ibm.ws.wswebcontainer.servlet.ServletWrapper.handleRequest(ServletWrapper.java:478) at com.ibm.ws.webcontainer.servlet.CacheServletWrapper.handleRequest(CacheServletWrapper.java:90) at com.ibm.ws.webcontainer.WebContainer.handleRequest(WebContainer.java:748) at com.ibm.ws.wswebcontainer.WebContainer.handleRequest(WebContainer.java:1466) at com.ibm.ws.webcontainer.channel.WCChannelLink.ready(WCChannelLink.java:119) at com.ibm.ws.http.channel.inbound.impl.HttpInboundLink.handleDiscrimination(HttpInboundLink.java:458) at com.ibm.ws.http.channel.inbound.impl.HttpInboundLink.handleNewInformation(HttpInboundLink.java:387) at com.ibm.ws.http.channel.inbound.impl.HttpInboundLink.ready(HttpInboundLink.java:267) at com.ibm.ws.ssl.channel.impl.SSLConnectionLink.determineNextChannel(SSLConnectionLink.java:1037) at com.ibm.ws.ssl.channel.impl.SSLConnectionLink$MyReadCompletedCallback.complete(SSLConnectionLink.java:644) at com.ibm.ws.ssl.channel.impl.SSLReadServiceContext$SSLReadCompletedCallback.complete(SSLReadServiceContext.java:1818) at com.ibm.ws.tcp.channel.impl.AioReadCompletionListener.futureCompleted(AioReadCompletionListener.java:165) at com.ibm.io.async.AbstractAsyncFuture.invokeCallback(AbstractAsyncFuture.java:217) at com.ibm.io.async.AsyncChannelFuture.fireCompletionActions(AsyncChannelFuture.java:161) at com.ibm.io.async.AsyncFuture.completed(AsyncFuture.java:136) at com.ibm.io.async.ResultHandler.complete(ResultHandler.java:195) at com.ibm.io.async.ResultHandler.runEventProcessingLoop(ResultHandler.java:743) at com.ibm.io.async.ResultHandler$2.run(ResultHandler.java:873) at com.ibm.ws.util.ThreadPool$Worker.run(ThreadPool.java:1473)

• Lees ook eens deze info staat ook op mijn blog: http://bgctv.skynetblogs.be/#haalbaresnelheid

Onder dit item: • Lijn snelheid (modem sync snelheid) Versus Internet abonnement snelheid

Mvg



Reageer