Beantwoord

Download volume niet meer zichtbaar @My Proximus

  • 14 July 2016
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Sinds vandaag is het ineens niet meer mogelijk om mijn beschikbare download volume te tonen?

My Proximus -> Mijn Verbruik -> Hier zou normaal een balkje weergegeven worden met het download volume, dat is niet meer zichtbaar.

Hoe kan ik nu zien hoeveel volume ik nog overheb?

Mvg,

Michael
icon

Beste antwoord door michaelvandijck 15 July 2016, 10:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Michael,

Kan je me de volgende gegevens bezorgen : je klantnr., tel.nr., gsm nr., my proximus login.

Dan laat ik het door de bevoegde dienst nakijken.

Groetjes,

Jos
Dag Jos,

Ik heb zonet nog eens gecheckt en blijkbaar is het terug in orde.. Misschien een technisch probleem met de site geweest gisteren?

Alvast bedankt.

Mvg,

Michael
Reputatie 7
Badge +4
Ok prima,

Fijn te horen.

Waarschijnlijk gaat dit te wijten geweest zijn aan de website inderdaad.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten

Koen