Sinds vandaag is het ineens niet meer mogelijk om mijn beschikbare download volume te tonen?
My Proximus -> Mijn Verbruik -> Hier zou normaal een balkje weergegeven worden met het download volume, dat is niet meer zichtbaar.
Hoe kan ik nu zien hoeveel volume ik nog overheb?
Mvg,
Michael
Bladzijde 1 / 1
Dag Michael,
Kan je me de volgende gegevens bezorgen : je klantnr., tel.nr., gsm nr., my proximus login.
Dan laat ik het door de bevoegde dienst nakijken.
Groetjes,
Jos
Kan je me de volgende gegevens bezorgen : je klantnr., tel.nr., gsm nr., my proximus login.
Dan laat ik het door de bevoegde dienst nakijken.
Groetjes,
Jos
Dag Jos,
Ik heb zonet nog eens gecheckt en blijkbaar is het terug in orde.. Misschien een technisch probleem met de site geweest gisteren?
Alvast bedankt.
Mvg,
Michael
Ik heb zonet nog eens gecheckt en blijkbaar is het terug in orde.. Misschien een technisch probleem met de site geweest gisteren?
Alvast bedankt.
Mvg,
Michael
Ok prima,
Fijn te horen.
Waarschijnlijk gaat dit te wijten geweest zijn aan de website inderdaad.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten
Koen
Fijn te horen.
Waarschijnlijk gaat dit te wijten geweest zijn aan de website inderdaad.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten
Koen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.