Beantwoord

Doorspoelsnelheid met opnames



Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik veronderstel dat dit niks kan te maken hebben door het feit dat zijn HDD niet meer in zijn Decoder steekt, maar mss zie ik iets over het hoofd en speelt dit toch mee ???
Zou niet er niet rechstreeks mee te maken mogen hebben maar ik raad wel aan deze opnieuw in te steken. Het verwijderen van je HDD kan wel zorgen voor problemen met vooruit -en terugspoelen maar normaal gezien enkel bij live tv. We zijn intussen enkele updates verder en momenteel zie ik geen reden meer deze uit je decoder te halen.
Bedankt voor de toelichting.
Inderdaad dat was ook mijn gedacht dat dit alleen bij live TV meespeelt om door te spoelen, al was ik toch niet zeker of er eerst gebufferd werd op de HDD bij bekijken van nPVR en ook zo zou het doorspoelen kunnen beïnvloeden, maar zoals je zegt is het volgens mij ook beter deze HDD terug te steken.
ThomasP gaan wij even uittesten hopelijk ligt het aan die harde schijf en thx voor de hulp.
Ga de decoder van stroom halen harde schijf er in steken en zie wel dan dit weekend hoe het zit met doorspoelsnelheid en opnames.

Zal jullie wel maandag op de hoogte houden.

grtt en prettig weekend

N.B tv is heropgestart en zie staan als versie NTE_6.1.1.4.4 mocht u dat helpen.
Dit is de allerlaatste software versie van de V5 decoders dus daar zit het al goed 😉
Kan terug opnames bekijken zonder blokjes en de doorspoelsnelheid werkt terug normaal met opgenomen programma's of via tv replay+
Dus dit ziet er positief uit, vandaag terug pak geprogrammeerd om het uit te testen.

Maar heb vanaf gisteren dat de harde schijf erin zit terug volop conflicten.
Programma's die elkaar overlappen krijg ik op de tv een scherm dat ik moet selecteren welk programma ik wil programmeren

En ik denk dat die fout ergens ligt in mijn instellingen dit staat er nu op mijn tv scherm zit ik goed?
Reputatie 5
Badge +4
Dag Patrick,

Kan je mij eens voorbeelden geven van conflicten? Dan laat ik dit nakijken.

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Hier heb je er een voorbeeld Andy en thx voor de reactie.

Food channel Man v Food start om 19u30 tot 20u tegelijk geprogrammeerd op MS Passchendaele 18u05 tot 20u (Heb maand gratis MS van PX vanaf eergisteren)
Na 6 extra drukken zijn beide programma opgenomen maar echt gebruiksvriendelijk is het niet.

Zal dit weekend de harde schijf erin houden om het verder te testen maar maandag vlieg ze er weer uit, je druk je nu zot om iets te programmeren met de conflicten.

Is weer een dilemma voor de klant wat kies ik problemen met opnames en doorspoelsnelheid of iedere keer 6 keer meer drukken om iets te programmeren.
Reputatie 5
Badge +4
Heb je dit ingesteld als serieopname of neem je telkens een aflevering per keer op? Indien je dit zou instellen als serieopname, heb je dan nog problemen?

Mvg,

Andy
Neen die 2 programma's Andy waren een dag opname

Heb wel als serie de volgende geprogrammeerd staan en dat werk wel voorlopig zonder problemen.
De zaterdag Master chef USA
Tijdens de werkdagen Salvage hunders
Tijdens de werkdagen Two a half men
En op dinsdag Suts.
Reputatie 5
Badge +4
Ideaal zou zijn om alles op te nemen in serie, want dan gaat alles via het netwerk. Dag opname, met de decoder die je hebt, kan soms problemen geven als ze elkaar overlappen... iets wat met de nieuwe decoders (v5 compact) niet meer voorvalt.
Inderdaad dit is ook de reden dat je op 't internet in dit verband geen klachten leest met de v5-compact decoders !
Dat is wel een verbetering tov vroeger dat serie opnames nu wel in nPVR mogelijk zijn.
OK dat weet ik ook intussen en thx voor de info.
Ben dan beter af met een mini te nemen heb dan geen miserie meer maar ik vind de mini onhandig vooral dat er geen infoscherm op staat. Nu moet mijn tv niet aan liggen om naar de radio te luisteren zie op mijn V5 op welke zender hij staat.

En staan mijn instellingen goed?

prettig weekend

Reageer