Met mijn 'nieuwe' decoder kan ik enkel doorspoelen en terugspoelen op 2X, 16X of 64X. 2X vind ik te traag, 16X te snel (in de meeste gevallen).
Is er een mogelijkheid om die doorspoelsnelheden aan te passen ? Terug naar 8X bv.
Bladzijde 1 / 1
raar maar waar.
Ja dat is waar maar raar
Met de V4 en de interface mét TV replay werkt alles zelfs véél sneller dan bij Telenet, zeker het scrollen naar andere (volgende) dagen. Maar ook het door-en terugspoelen in alle functies zoals PVR, nPVR, pauzefunctie en TV replay verloopt zeer correct. Over standen 2x 16x 64x kan je redetwisten. 16x is goed op reclame door te spoelen, 2x goed voor correcties als je tever door-of teruggespoeld hebt, 64x om bv. een half uur door te spoelen als een programma met vertraging werd uitgezonden. 4 of 8x zou er van mij nog wel bijmogen om iedereen tegemoet te komen.
Mario, ik ben 60 jaar en met pensioen en ik heb niks met Elsa
Ik bedoel met die cursor inderdaad dat vertikaal streepje. Dat loopt, tijdens het doorspoelen, op mijn nieuwe V5 niet synchroon met de werkelijke plaats waar het beeld staat. Zodra je stopt, vooral bij 64 x loopt het geluid ook even niet synchroon. De cursor en het beeld lopen beter bij het terugspoelen dan bij het doorspoelen. Dus laat ik hem even lopen en spoel dan terug. Dan zit ik sneller op de gewenste plaats.
Ik bedoel met die cursor inderdaad dat vertikaal streepje. Dat loopt, tijdens het doorspoelen, op mijn nieuwe V5 niet synchroon met de werkelijke plaats waar het beeld staat. Zodra je stopt, vooral bij 64 x loopt het geluid ook even niet synchroon. De cursor en het beeld lopen beter bij het terugspoelen dan bij het doorspoelen. Dus laat ik hem even lopen en spoel dan terug. Dan zit ik sneller op de gewenste plaats.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.