Skip to main content
Op 19.08.2017 stuurde ik bijgevoegd bericht via Twitter door naar Proximus.

Tot op heden nog geen enkele reactie.



Nogmaals mijn vraag: Mijn nummers zijn 051220025 & 051220005. Volgens Orange is daar een doorschakeling actief van Proximus(CPS). Die doorschakeling zou dringend moet gedeactiveerd worden, zodat Orange mij hiervoor geen kosten meer aanrekent. Zie hiervoor ook mijn mailverkeer met Orange in bijlage. Bedankt om mij te bevestigen. Wim Vansteelant - wim@vansteelant.be



Krijg ik a.u.b. ASAP opvolging van mijn vraag?

Alvast bedankt.

Wim.
Ter uwer info: ( In geval hier na verloop van tijd geen reactie komt op je post)



Langs dit Forum, kan u ook altijd een privébericht aan Het Proximus Team sturen via onderstaande link

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
www.crdc.be leert ons dat betrokken nummers bij Telenet zijn

waarom u zich dan tot Proximus richt en waarom u Orange facturen krijgt is mij dan ook een raadsel (cps op kabelnetwerk Telenet is voor zover mij bekend niet van toepassing)

mocht u over bv. een PABX beschikken zou u best uw lokale/plaatselijke (software)instellingen (laten) nakijken

Reageer