Beste
ik had graag een domiciliëring aangevraagd maar dit werkt niet via myproximus.
Op welke manier kan ik dit aanvragen?
mvg
Els De Bock
Bladzijde 1 / 1
je kan ook chatten met iemand van Proximus hier :
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html
Hallo Els, ik kan je daar wel bij helpen. Stuur je IBAN nummer en je klantennummer via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 naar ons, dan is het zo geregeld. Groetjes. Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.