Domiciliering

  • 5 September 2017
  • 4 reacties
  • 407 Bekeken

Beste

Ik ben onlangs veranderd van betaalmethode bij Proximus. Vooreerst kreeg ik mijn facturen per post, maar heb dit veranderd naar domiciliering. Op 28 augustus krijg ik een factuur waar het volgende op vermeld staat: "Dit bedrag zal aan uw financiële instelling ter betaling aangeboden worden op 12 september 2017". Dit is de eerste factuur die ik kreeg nadat ik de domiciliering heb ingeschakeld. Allereerst vroeg ik mij af of ik dit nu moet overschrijven, of dat deze automatisch op 12 september, via domiciliering, van mijn rekening zal gaan?

Ten tweede; ik heb een abonnement van 15 euro/maand. Zoals op de samenvatting van de factuur beschreven staat: 'Mobilus S FullCont'. Ik heb altijd 15 euro moeten betalen, maar op deze factuur (van 28 augustus) staat dat ik nu 15,67euro moet betalen. Waarom is dit gewijzigd? Ik heb namelijk mijn limieten niet overschreden en heb niet gebeld naar het buitenland.


Zou u mij hierop een antwoord kunnen bieden?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten
Jolien

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo Jolien,
Als er op de factuur staat "Dit bedrag zal aan uw financiële instelling ter betaling worden aangeboden..." hoef je niets te doen, de betaling gebeurt automatisch.
Wat de prijsstijging betreft, deze is inderdaad op 1 augustus ingegaan, ook voor jouw Mobilus S FullControl abonnement.
Alle info vind je in deze pdf en op deze pagina.

Mvg,
Wim
Beste

Gaat deze dan nog stijgen naar 15,99 euro/maand, zoals ik opgezocht heb? Of blijft dit 15,67euro/maand, zo ja, waarom is dit dan geen 15,99?

Bedankt
waarschijnlijk omdat de prijsstijging niet ingegaan is op begin van de maand en wordt dan pro rata berekend
Reputatie 7
Badge +6
Beste

Gaat deze dan nog stijgen naar 15,99 euro/maand, zoals ik opgezocht heb? Of blijft dit 15,67euro/maand, zo ja, waarom is dit dan geen 15,99?
Bedankt

Misschien geniet je van een korting?
Voor meer details kun je een privéberichtje sturen aan mijn collega's van Het Proximus Team en zij zullen je meer info kunnen bezorgen.
Een PM sturen doe je door te klikken op deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Reageer