Beantwoord

Domiciliatie

  • 16 November 2017
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Waarom kan ik jullie plots niet meer bereiken via mail?

Alleszins, mijn rekeningnummer voor mijn domicilie dient aangepast te worden.
Hoe kan ik dit dringend veranderen aangezien mijn huidig rekeningnummer niet meer bestaat?
icon

Beste antwoord door IngeDC 17 November 2017, 13:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien best telefonisch contact opnemen met de klantendienst 0800 22800 mocht op het publieke forum niet direct door Px medewerkers gereageerd worden (zie info hieronder)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html
Als bovenstaande link je niet verder helpt en er niet gereageerd wordt op 't forum, kun je altijd de vraag stellen in een privébericht ook:
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +3
Kan je dat niet via de app van je bank aanpassen? Of anders via de bank zelf.
Reputatie 7
Badge +4
Het initiatief naar de bank dient uit te gaan van de schuldeiser (nieuw mandaat zie hieronder)
http://www.sepabelgium.be/sites/default/files/Folder-DOM-Core-2013-NL.pdf
tenzij gebruik gemaakt wordt/werd van bankoverstapdienst (waarbij er gewoon "een portering" gebeurt)
https://www.febelfin.be/nl/dienstverlening/bankoverstapdienst
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Lynn, kan je ons via een privé bericht je klantnummer en nieuwe iban bezorgen?Dan brengen we dit in orde voor je.

Een privé bericht kan je onze verzenden via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Gr Inge

Reageer