vraag 1 : ik heb het dossier nummer 42330308. waarom is dit voor mij niet zichtbaar in Myproximus. Alsook mijn vorige dossiers niet.
vraag 2 : zoals in het dossier beschreven staat was het onmogelijk dat zij zonder mijn tussen komst mijn account konden reactiveren. blijkbaar is dit toch gelukt want ik heb een reactivatie code toegekregen.
vraag 3 : dit heeft het probleem niet opgelost. als ik het verbruik van het GSM nummer, gekoppeld aan mijn tuttimus wens te bekijken krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding als vanaf het begin dat er een technisch probleem is.
Vraag 4:om de full control optie te krijgen in mijn pack verlies je de helft van je dataverbruik!!!!! is dit echt nog van deze tijd om een optie te laten activeren die standaard zou moeten zijn waardoor je alles beperkt????
vraag 5 : omwille van het niet kunnen nakijken van het verbruik, is mijn tienerdochter 3 maanden op rij telkenmale 60€ boven haar verbruik gegaan.sinds gisteren (fingers crossed dat alles goed verlopen is) heeft zij full control met dus verlies van de helft van haar data verbruik. IK VERWACHT COMPENSATIE. en niet een gratis filmpje.
vraag 6 : doe aub iets aan dat vervelend wachtmuziek. de verschillende toonhoogten en geluidsniveaus maken dit muziekje zeer irritant en bevorderd de klantvriendelijkheid niet. Als jullie betrachting is om jullie klant zo vlug als mogelijk te laten ophangen om toch maar geen extra probleem te moeten loggen, dan kan ik mij voorstellen dat dit jullie lukt.
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel