Beantwoord

Diverse vragen : full control, verbruik nakijken, compensatie,...

  • 23 April 2017
  • 7 reacties
  • 273 Bekeken

Net een probleem via mail gestuurd : dossier nummer 42338735 gekregen maar wil dit graag delen met lotgenoten.
vraag 1 : ik heb het dossier nummer 42330308. waarom is dit voor mij niet zichtbaar in Myproximus. Alsook mijn vorige dossiers niet.
vraag 2 : zoals in het dossier beschreven staat was het onmogelijk dat zij zonder mijn tussen komst mijn account konden reactiveren. blijkbaar is dit toch gelukt want ik heb een reactivatie code toegekregen.
vraag 3 : dit heeft het probleem niet opgelost. als ik het verbruik van het GSM nummer, gekoppeld aan mijn tuttimus wens te bekijken krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding als vanaf het begin dat er een technisch probleem is.
Vraag 4:om de full control optie te krijgen in mijn pack verlies je de helft van je dataverbruik!!!!! is dit echt nog van deze tijd om een optie te laten activeren die standaard zou moeten zijn waardoor je alles beperkt????
vraag 5 : omwille van het niet kunnen nakijken van het verbruik, is mijn tienerdochter 3 maanden op rij telkenmale 60€ boven haar verbruik gegaan.sinds gisteren (fingers crossed dat alles goed verlopen is) heeft zij full control met dus verlies van de helft van haar data verbruik. IK VERWACHT COMPENSATIE. en niet een gratis filmpje.
vraag 6 : doe aub iets aan dat vervelend wachtmuziek. de verschillende toonhoogten en geluidsniveaus maken dit muziekje zeer irritant en bevorderd de klantvriendelijkheid niet. Als jullie betrachting is om jullie klant zo vlug als mogelijk te laten ophangen om toch maar geen extra probleem te moeten loggen, dan kan ik mij voorstellen dat dit jullie lukt.
icon

Beste antwoord door KoenN 4 May 2017, 11:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Frankh,

Dossier 42330308 is afgesloten met als oplossing: 'advies gegeven om een nieuwe account aan te maken'.

Dossier 42338735 zou binnen 24u zichtbaar moeten zijn in MyProximus, de dossierbeheerder zal je verder informeren.

Groetjes,

HeidiE
leuk om te horen maar ik zie nog steeds geen klachten onder mijn account staan. mijn dossiers zijn niet behandeld, geen feedback gekregen.
blijkbaar is het "technisch probleem" nu wel opgelost.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan mij iemand verklaren dat hoe dit kan?
op 12/3 is er 119 uur verbruik maar om 9u53 op dezelfde dag is er een nieuw beginuur????

Datum Beginuur Duur Bedrag %BTW
11-03-17 22:41:32 13:21:44 0,0000 21
12-03-17 09:36:50 119:55:47 20,6359 21
12-03-17 09:53:41 07:02:16 2,0448 21
12-03-17 17:56:51 84:44:11 24,6198
Reputatie 7
Badge +3
Dag Frankh,

Ik heb uw vraag doorgegeven aan de dossierbeheerder die uw dossier 42338735 in behandeling heeft.

Deze gaat alles nakijken en dan ook zelf terug contact met u opnemen.

Groetjes,

Joël
Tot op heden, zoals verwacht nog geen enkele reactie ontvangen om dit dossier. ondertussen wel mijn factuur weer via domiciliering betaald.
op myproximus geen dossier zichtbaar, niet in behandeling, niet afgesloten.
proximus ten top naar klantenservice.ik weiger voor de 36ste keer te bellen naar de klantendienst om het vreselijk irritant wachtmuziek weer meer als een half uur te moeten aanhoren.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Frank,

Uw dossier is volop in behandeling en ik heb gevraagd dat een collega je spoedig iets laat weten.

Ook heb ik genoteerd dat je de laatste factuur voorlopig niet moet betalen tot we je gecontacteerd hebben.

Wel moet je dan de domiciliering eenmalig annuleren bij de financiële instelling omdat ik dit niet meer kan tegenhouden.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen
Ik ben benieuwd.

Reageer