display decoder v3

  • 13 September 2011
  • 10 reacties
  • 1609 Bekeken

De voorbije week heb ik gemerkt dat op de cijfers op de blauwe display kapot zijn , als men post op 162 staat staat op het display 102 ? iemand een idee hoe dit opgelost kan worden, heb de decoder al paar keer gereset.

10 reacties

ook al een factory reset geprobeerd? mocht dat niet helpen zal je er mee moeten leren leven ofwel de technische dienst contacteren

voor een Belgacom V3-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"
tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los
.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan dit gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !





mvg




Ik weet niet of het wel zal helpen maar je kan eens een hardware resert proberen zie op mijn blog:

http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec voor meer uitleg.
heeft niks geholpen maar toch bedankt :)
graag gedaan... en wat ga je nu doen? er leren mee leven of technische dienst contacteren?

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Waarschjijnlijk een paar led-lichtjes kapot. Je kunt een omruiling vragen (huursysteem) of bij aankoop de garantie inroepen.
heb gebeld naar de technische dienst en idd de ledjes waren kapot maar er bleken ook meer problemen met men decoder te zijn dus ik mocht meteen men oude gaan inruilen voor een nieuwe en voila nu werkt alles weer perfect 🙂


bedankt voor alle hulp :)
@https:///people/3bb0d2103c:

Welke versie is de nieuwe decoder - opnieuw v3a/v3b of v4 nu?
opnieuw v3b
Had ik ook. Maar de v3b hebben blijkbaar een probleem met de juiste weergave van HD-audio via HDMI naar de av-receiver. Het ontbrak kanalen en andere worden vervormd.

Als gevolg van deze technische probleem word mijn V3b na overleg met de service vervangen door de v4. Die werkt nu feilloos.

Over dit onderwerp is er een speciale thread in dit forum.
Beste Strubbe,

Goed om te horen dat de storing ondertussen verholpen is.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer