discovery science

  • 3 April 2011
  • 5 reacties
  • 2489 Bekeken

Ik keek vroeger veel naar discovery science maar nu is die zender niet meer te zien.

Kan ik daar iets aan doen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Discovery Science zit nu in een boeket "'nature and discovery" samen met Discovery Channel HD, 

Ben je al lang klant voor Belgacom TV. Meestal krijg je een paar boeketten gratis de eerste maand(en). In TV Favorite zit voor 9€ extra voor 10€ boeketten begrepen + één film of TV programma op aanvraag per maand gratis..

;;;;;;;;;;
Badge
Zoals sinjoor71 zegt als je het abonnement favorite of intense hebt kan je 2 b0eketten gratis van 5€ of1van 10€ nemen waaron dit van 5€.
Reputatie 5
9€ meer betalen en gratis? :)
Reputatie 7
Badge +1
Ik begrijp je redenering...gratis is verkeerd uitgedrukt, maar als je anders toch voor 10€ boeketten neemt, is favorite interessanter, vermits er bovenop maandelijks nog een gratis film of TV op aanvraag inzit. Je moet voor jezelf uitmaken wat belangrijk is. in TV Comfort heb je al wat je nodig hebt, zoals opnemen, pauzefunctie enz. dus als je geen boeketten neemt en nooit iets huurt is TV Comfort voldoende en zelfs gratis in de packs.
Badge
Ik vind dit niet verkeerd uitgedrukt want je krijgt hierboven ook nog eens die gratis film elke maand.Dus even een voorbeeld je kan elke maand gratis een film zien + dat je die 2 paketten hebt en dit vindt ik ook gratis want goed dat abannement kost wat duurder dan comfort maar als je nu ook nog eens 2x5€ moest betalen voor de twee boeketten die je nu gratis hebt + die film die je ook nog eens gratis hebt dan zal je er wel bijna komen denk ik.

Reageer