Vraag

Discovery Channel verdwenen

  • 3 September 2016
  • 5 reacties
  • 410 Bekeken

Waar is de zender Discovery Channel gebleven? In postcode 2100 is deze niet meer terug te vinden...

5 reacties

Tip: bij verdwijnen van zenders kan je best de decoder eens heropstarten door 5sec de stroom te onderbreken
wel best de Tv-gids eens doorscrollen of je hem niet terugvindt
Al zal deze tip niet helpen als Prox ze uit het zenderaanbod weggenomen heeft natuurlijk 😉
Reputatie 7
Badge +1
Recent is BBC4 en nog ander verdwenen. Soms wordt dan de "default" volgorde aangepast, al zou dat bij een zelf gekozen volgorde niet mogen gebeuren
Reputatie 6
Badge +1
O jawel, toen ze de sportzenders gehergroepeerd hadden, was het hier weer prijs. Sommigen verplaatst anderen niet, was weer een hele klus om ze terug in mijn eigen volgorde te zetten.
a wel gelooft het of geloofd het niet nog nooit voren gehad, maar in geval van TS ga ik er vanuit dat hij ze nergens terugvindt en ook in de Tv-gids niet en dat heb ik wem ooit ene keer voorgehad en was op gelost door heropstart.
Reputatie 7
Badge +1
O jawel, toen ze de sportzenders gehergroepeerd hadden, was het hier weer prijs. Sommigen verplaatst anderen niet, was weer een hele klus om ze terug in mijn eigen volgorde te zetten.
Ik heb het niet elke keer, maar heb het toch ook al een paar keer voorgehad. Dan ben je wel weer een dik half uur bezig om alles te herschikken omdat je enkel zenders kunt "verwisselen" van plaats.Bij TN kan je de te verplaatsen zenders naar een linker kolom verplaatsen en daarna van daaruit terug naar rechts op de juiste plaats zetten; bij Px blijf je maar verplaatsen naar achter en terug naar voor tot alles weer juist staat..

Reageer