Disconnects

  • 12 August 2014
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

  • Practitioner
  • 42 reacties

Ik weet niet of het toeval is maar toen dat de werken op de Bredabaan in Merksem (terhoogte van de Deurnsebaan) terug zijn begonnen heb ik dikwijls geen internet,dan begint het DSL lampje op de Bbox2 te knipperen.


Tijdens dat de werken stil lagen niets van problemen gehad.Hebben ze misschien een kabel geraakt en niet gemeld of slecht gerepareerd?


Of is Belgacom met ons kloten (sorry voor de taal) aan het spelen en saboteert ze bewust de klanten zodat ze kunnen zeggen we gaan een technieker langs sturen,die dan zegt je binnenbekabeling moet vervangen (zogezegd) worden en dat gaat u zoveel € kosten? Ne mens begint op den duur van alles te denken.


Vorige maand werd er nog aan mijn lijn gewerkt voor een beter service of wa ever.Ik kan alleen maar concluderen dat Belcacom achteruit aan het gaan is. Ik ga mijn abonnement eens bekijken wanneer ik kan afzeggen en ik stap naar de concurrent.Ben het kotsmoe, mijn geduld is op.Ik wil waar voor mijn geld. 😞 Ja sorry ben razend)

1 reactie



als ik hier telkens kom klagen dat het nadien terug werkt



Dus de oplossing is simpel, je komt hier regelmatig eens klagen en 't probleem is opgelost jalach

Reageer