Beantwoord

Digitale radio

  • 30 November 2016
  • 10 reacties
  • 905 Bekeken

Met vorige decoder kon ik via stekkers (king fisch?) een verbinding maken met mijn versterker zodat ik digitale radio kon beluisteren via de boxen van mijn stereo installatie. (geen tuner voorhanden). Mijn nieuwe decoder heeft deze aansluiting niet, wel HDMI en USB maar dat heeft mijn versterker (oud beestje) niet. Nu kan ik dus geen digitale radio meer luisteren. hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Martin 30 November 2016, 14:01

Bekijk origineel

10 reacties

Je kan hiervoor een gratis kabeltje gebruiken, voor meer uitleg klik hier
kan je in een proxiumus shop vinden.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steven,

helaas is er enkel nog de mogelijkheid om je stereo aan te sluiten met optische kabel via de SPDIF uitgang.

MVG,

Wim
Reputatie 5
Badge +3
Kan je de V5 mini niet meer analoog met een stereo receiver verbinden voor radio? (tulp stekkers)
Zie enkel nog een digitale audio uitgang.
wordt er een audio adapter dig/analoog bij de V5 mini geleverd?

mvg
neen maar wat je wel gratis kan krijgen in een proximus winkel, is die kabel van mini din scart stekker naar tulp stekkers, die heeft mijn pa ook gaan halen in een proximus center.
zie voor meer details > HIER
Reputatie 5
Badge +3
OK bedankt Martin, had het ondertussen ook gevonden op het forum, ga nu naar Eeklo om de nieuwe decoder en zal zo een kabeltje meebrengen, hopelijk zijn de opname problemen en blokjes bij hervatting daarmee opgelost, doch denk ik aan een bug in de SW. houd u op de hoogte.

mvg
Ok bedankt, inderdaad ben ook benieuwd wat het resultaat zal zijn.
Reputatie 5
Badge +3
Blokjes na pauzeren opgelost met de nieuwe decoder V5c
Kabeltje in de proximus store gratis verkregen, werkt perfect.
De vraag is nu natuurlijk is dat nu te wijten aan een defect aan de v5 decoder of heeft iedereen day voor met een v5 decoder, wat dan weer zou wijzen op een software ^probleem met de v5 decoder al is die software praktisch gelijk aan de v5 compact software, enkel op gebied van de harddisk functies verschillen die en zou het iets kunnen te maken hebben met het bufferen dat bij de v5 op de harde schijf gebeurt en bij de v5c op intern geheugen.
wie weet zou het even uitswappen van de HD bij de v5 ook het probleem opgelost hebben, wie zal het zeggen.....
iemand van Proximus mss ❓
Reputatie 5
Badge +3
Martin, de HD heb ik even verwijderd en terug geplaatst, hielp niet.
Die twijfel valt dan al weg, nu nog antwoord krijgen op de rest van mijn vraag 😉

Reageer