Digitale INDUSTRIE ONDERSCHAT tot en met!

  • 17 September 2012
  • 1 reactie
  • 320 Bekeken

Badge

Net wel een goed geconfigureerde HD-decoder ontvangen MAAR de NIEUWE afstandsbediening ONMOGELIJK te gebruiken voor een philips en plots OOK VOOR mijn Bravia SONY tv(detail KDL-32V5500) .Maar de vorig(oudere) WERKENDE moest ik mee geven dus zit ik WEER in de PURREE. Ten slot kan anders IEMAND vriendelijk mij technische HULP VERLENEN voor :'Hoe de nieuwste afstandsbediening UNIVERSEEL te maken met de zonet vermelde tv?' had slechts 1 sony-code en ook het lampje begon niet te pinken na 1 & 2 in te drukken.Wat onmogelijk is denkende aan 1/1000 van een seconde= binaire code(bvb. 1010 wordt 1000)!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


je moet wél toets 1 & 3 tegelijk indrukken en niet 1 & 2 hé....



1. Zet uw tv-toestel aan.


2. Druk gedurende 3 seconden tegelijkertijd de toetsen 1 en 3 in tot de on-off-toets On-off-toets knippert.


3. Elk merk heeft een eigen cijfercode. De afstandsbediening kan deze code zelf terugvinden of u kan de lijst raadplegen en deze zelf ingeven


  • Automatische methode: hou de on-off-toets On-off-toets ingedrukt. Er start een zoekopdracht op alle bestaande codes. Dit kan een aantal minuten duren. Als uw tv zich uitschakelt, laat dan de toets los.
  • Manuele methode: voer de code van uw tv-toestel in. De codes van de belangrijkste merken zijn: Bang & Olufsen (3314), Grundig (4162), LG (4628), Loewe (4660), Panasonic (5153), Philips (5195), Samsung (5448), Sharp (5550), Sony (5679) en Pioneer (5212). Raadpleeg de http://support.en.belgacom.be/euf/assets/pdf/tv-codes-v4.pdf" target="_blank (.pdf). Hou de on-off-toets On-off-toets ingedrukt. Als uw tv zich uitschakelt, laat dan de toets los.


4. Tot slot drukt u de TV Mode-toets (Tv-mode-toets onderaan rechts) en de Digital TV-toets (Digitale televisie-toets bovenaan) samen in.


Uw afstandsbediening is nu klaar voor gebruik. U kunt testen of alle toetsen werken (geluid, aan- en uitschakelen van uw tv-toestel, het aflopen van de externe bronnen). Als dat niet het geval is, raden we u aan om de procedure opnieuw uit te voeren.

Reageer