Ikke weer.Is het normaal dat na het resetten van de digibox het al 2 uur blijft hangen op 0 :IP?
En het groen signaal lichtje blijft haperen?Alle kabels zitten goed vast en op de BBox2 brand ook alles wat nodig is.
Bladzijde 1 / 1
Je kan mischien eens volgende doen
Factory Reset van BGC-decoder:
voor een Belgacom V3-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK" tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los
.
Als dat niets oplost bellen naar 080022424 voor een automatische lijntest
Factory Reset van BGC-decoder:
voor een Belgacom V3-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK" tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los
.
Als dat niets oplost bellen naar 080022424 voor een automatische lijntest
Morgen eens bellen ga nu slapen.Heb ook men BBox2 eens gereset maar het probleem blijft.Kan wel internetten en telfoneren zonder problemen.kabeltje ook eens verplaatst van tv1 naar tv2 achter de bbox2 maar dat helpt ook niet
En die factory reset doet ook helemaal niets Bijna 2 minuten knoppen ingedruct maar geen FACr te zien.
En die factory reset doet ook helemaal niets Bijna 2 minuten knoppen ingedruct maar geen FACr te zien.
Je hebt toch deze knoppen op de decoder zelf ingedrukt??
Want via de afstand bediening werkt dit niet
Want via de afstand bediening werkt dit niet
Ja via de decoder.
Af en toe komt er het welkomscherm op tv om vervolgens een error2 te krijgen.Dan komt weer het welkom scherm en dan weer het error 2
Heb eens via 192.168.1.1 een restoring factory defaults gedaan en dat was de oplossing
als hij op 0:IP blijft hangen heb je geen verbinding met het TV-netwerk, en dan is een factory reset van de modem altijd aangewezen.
ik verlies ook heel vaak het contact met de digicorder
die blijft vastzetten en moet ik via stroom afzetten om uit te krijgen want op zo moment kan ik ook niet meer zappen en bij opstarten ik krijg die welkomstscherm en dan weer error,hier valt stroom regelmatig uit en dan zit ik uren aan die digibox om terug tvbeeld te hebben en nu opeens zoals ik elders al schreef is mijn opname band leeg en ben ik al mijn opnames kwijt en toch als ik bel naar klantendienst vinden zij dat er niets aan hand is en de digicorder nog goed werkt
die blijft vastzetten en moet ik via stroom afzetten om uit te krijgen want op zo moment kan ik ook niet meer zappen en bij opstarten ik krijg die welkomstscherm en dan weer error,hier valt stroom regelmatig uit en dan zit ik uren aan die digibox om terug tvbeeld te hebben en nu opeens zoals ik elders al schreef is mijn opname band leeg en ben ik al mijn opnames kwijt en toch als ik bel naar klantendienst vinden zij dat er niets aan hand is en de digicorder nog goed werkt
Beste cram,
zoals sinjoor reeds aangeeft, heeft uw decoder met 0:1P op dat moment geen verbinding met het Belgacom TV-netwerk. Een reset van de modem kan dan inderdaad helpen.
Vergeet niet om na een reset van de modem deze terug te gaan beveiligen indien u ook internet heeft. Dit om te voorkomen dat mensen in uw buurt draadloos kunnen gebruik maken van uw internet. Hoe u tewerk moet gaan ziet u hier.
Mvg
Eva van Belgacom
zoals sinjoor reeds aangeeft, heeft uw decoder met 0:1P op dat moment geen verbinding met het Belgacom TV-netwerk. Een reset van de modem kan dan inderdaad helpen.
Vergeet niet om na een reset van de modem deze terug te gaan beveiligen indien u ook internet heeft. Dit om te voorkomen dat mensen in uw buurt draadloos kunnen gebruik maken van uw internet. Hoe u tewerk moet gaan ziet u hier.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.