Dienstverlening

  • 19 August 2014
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken




Op 11/08 tussen 11:00 en 12:00 koop ik een Galaxy S5 in een Belgacom Center waardoor ik moet overschakelen van een SIM-kaart naar MicroSim-kaart. Om 15:00 heb ik de klantendienst moeten bellen omdat de microSIM-kaart nog steeds niet geactiveerd was.


Op 17/08 vraag ik de klantendienst om mijn GSM-abonnement van Mobile Comfort om te schakelen naar Mobile Smart. Reeds meerdere telefoontjes gedaan met de klantendienst maar tot op heden (16:51) nog steeds niet gebeurd.


Dat we in een vakantieperiode zitten is geen excuus.


Wat een rotservice.

2 reacties

Kan u mij via privé bericht uw gsm-nummer, simkaartnummer en klantenrekeningnummer bezorgen aub? Ik kijk het voor u graag na. Eva
Beste Chris,

Ik heb hiervoor bij de bevoegde dienst een dossier met nr. 19950077 opgemaakt. Zij zullen u zo snel mogelijk contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer