Vraag

Diensten geleverd door derden

  • 17 February 2017
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Mijn zoon gebruikte zijn gsm met nr....... om spelletjes te spelen. Aangezien hij maandelijks een bedrag heeft van 15 euro om te bellen met een Pay & go abonnement kan hij als dat bedrag op is ook geen spelletjes meer spelen. Hij is naar de winkel gegaan en een herlaadkaart gekocht om nog te kunnen spelen. Bij nazicht van mijn factuur zag ik dat die bedragen van de spelletjes aangerekend waren.hij speelt al meer dan een jaar zo , en nooit stond er iets van op factuur,nu de laatste 3 maanden wel. Ik heb toen naar de klantendienst gebeld , dat uitgelegd en na het bekijken hebben ze gezicht dat ik dat bedrag mocht aftrekken van de factuur. De volgende maand was het weer hetzelfde, weer gebeld, weer nagekeken en toen zij men dat ik die factuur mocht weggooien en dat ze een nieuwe en correcte zouden opsturen, ook beloofden ze mij een flinke korting voor het vertrouwen te herstellen , maar sindsdien heb ik niets meer gehoord van Proximus en staan de bedragen nog altijd op mijn rekening . heeft hier iemand ervaring mee?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag walters,
Op deze pagina vind je alvast meer info.
Mvg

Reageer