Dienst voor overname? bullshit!

  • 22 September 2017
  • 0 reacties
  • 125 Bekeken

Begin juli gingen wij naar de proximus winkel te Ninove. Wij wilden immers overstappen van Telenet naar Proximus omdat dit ons een besparing van 50E/maand zou opbrengen. Wij moesten zelf niets doen, Proximus zou alles regelen naar Telenet naartoe. Tot 3 keer toe de vraag gesteld en telkens de bevestiging gekregen; nee mevrouw, u moet niets doen, wij regelen alles. Wat een illusie!!!! Wij moesten enkel de decoders van Telenet binnen brengen wat we diezelfde week ook nog gedaan hebben. Nu krijg ik van Telenet een factuur van 643 euro want er is sindsdien NIETS in orde gebracht!!! Wat met jullie geloofwaardigheid? Sorry, maar voor mij is dit een lachertje! Ook met het beloofde bedrag dat we per maand zouden moeten betalen klopt het niet! PROXIMUS komt DUURDER uit dan TELENET!!! Wie gaat die 643 euro betalen? Jullie? Wat met het beloofde bedrag dat we maandelijks gingen moeten betalen???? Komen jullie je beloftes nooit na??? Ik belde al 2 keer naar de klantendienst om te vragen om NETFLIX af te sluiten, blijkbaar moet ik dit zelf via het menu doen maar dit lukt mij niet. Wat met de klantenservice? Man man man, wat hebben wij ons dit nieuwe avontuur al beklaagd! We denken er zelfs sterk aan om opnieuw over te schakelen want hoe je het draait of keert, bij Telenet was de service WEL beter!! Hoe wordt dit opgelost? Of moet ik test-aankoop mee inschakelen? En wat met NETFLIX?

0 reacties

Geen reactie

Reageer