Skip to main content
Onze modem is helaas gestolen (naast 1001 andere zaken), hoe gaan we nu het best tewerk?
klacht indienen bij de politie zal al gebeurd zijn uiteraard en best ook contact opnemen met de helpdesk 0800 22 800 of wachten tot iemand van proximus hie reageert en in het ander geval kan je ook een privébericht sturen met je vraag en klantgegevens.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Beste,



spijtig om dit nieuws te moeten vernemen van u.



U kan via onze klantendienst , telefonisch een nieuwe modem bestellen via het gratis nummer 0800 22 800. Ofwel zelf online bestellen, via deze link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_for_your_internet/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/voor-uw-internet.html



Mvg,



Aw

Reageer