Hallo,
Sinds een aantal weken hebben wij een zeer irritant probleem.
Regelmatg tijdens het tv kijken, blokkeert het scherm en geluid en krijgen we na een paar seconden de medling 'DEze zender is tijdelijk onbeschikbaar'.
Als we dan even naar een andere zender zappen is het probleem opgelost.
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Groeten
Inge
Bladzijde 1 / 1
Werk je met ruckus of devolo?
Indien ja, even proberen met een kabel en zien of jet hetzelde probleem hebt.
Indien niet... bel even met 0800 22 700, bereikbaar vandaag tot 22u.
Indien ja, even proberen met een kabel en zien of jet hetzelde probleem hebt.
Indien niet... bel even met 0800 22 700, bereikbaar vandaag tot 22u.
We werken inderdaad met Ruckus, dus indien het weer voorvalt zullen we de tip met kabel eens proberen.
Alvast bedankt voor de snelle reactie
Alvast bedankt voor de snelle reactie
Dag Inge Verding
Haal eens de stroomadaptor van beide ruckussen uit het stopcontact. Koppel eerst de ruckus aan die met de b-box 1 of 2 verbonden is. Dan pas deze bij de decoder. Druk op het kleine zwarte knopje. Dan zou het moeten werken. Dat valt voor omdat de verbinding verbroken is .Dat kan je zien dat de 2 rechtse lampjes uit zijn op de ruckus naast je televisie. De zendmast moet branden anders worden er geen gegevens verzonden en het <> teken moet ook groen branden dat is inverband met signaalkwaliteit. Dat ook een invloed heeft van de beeldkwaliteit.
Groeten
familievandesype
Haal eens de stroomadaptor van beide ruckussen uit het stopcontact. Koppel eerst de ruckus aan die met de b-box 1 of 2 verbonden is. Dan pas deze bij de decoder. Druk op het kleine zwarte knopje. Dan zou het moeten werken. Dat valt voor omdat de verbinding verbroken is .Dat kan je zien dat de 2 rechtse lampjes uit zijn op de ruckus naast je televisie. De zendmast moet branden anders worden er geen gegevens verzonden en het <> teken moet ook groen branden dat is inverband met signaalkwaliteit. Dat ook een invloed heeft van de beeldkwaliteit.
Groeten
familievandesype
Beste Inge Verding,
Deze storingen zijn zoals vermeld door Axs waarschijnlijk afkomstig van het draadloze systeem dat u gebruikt.
De procedure met de kabel om uit te testen of dit werkelijk zo is, is inderdaad aangeraden.
Indien het aan de draadloze toestellen ligt, kan u best de procedure van Familievandesype volgen.
Houd er rekening mee dat om de toestellen te resetten het kleinste gaatje met een dun voorwerp moet worden ingeduwd voor een 10tal seconden.
Als dit de storingen niet verhelpt is het mogelijk beter contact op te nemen met de technische dienst op het nummer 0800/22 700.
Mvg,
Eva van Belgacom
Deze storingen zijn zoals vermeld door Axs waarschijnlijk afkomstig van het draadloze systeem dat u gebruikt.
De procedure met de kabel om uit te testen of dit werkelijk zo is, is inderdaad aangeraden.
Indien het aan de draadloze toestellen ligt, kan u best de procedure van Familievandesype volgen.
Houd er rekening mee dat om de toestellen te resetten het kleinste gaatje met een dun voorwerp moet worden ingeduwd voor een 10tal seconden.
Als dit de storingen niet verhelpt is het mogelijk beter contact op te nemen met de technische dienst op het nummer 0800/22 700.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.