Deze avond om 20:20, op 30 "Deze zender is tijdelijk onbeschikbaar".
Idem dito voor alle andere zenders. Even afzetten en weer opzetten, geen geluk.
Dan maar kabel uitgetrokken en op Tv Overal gekeken.
Bladzijde 1 / 1
Modem al gereset , 10 sec zonder spanning en terug opzetten en volledig laten opstarten indien dit niet helpt een factoryreset doen van de modem
zie hier op mijn blog.
zie hier op mijn blog.
Restore to default configuration: (Bbox2 factory reset)
♦ Ofwel een Hardwarematige Reset
knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 20-tal seconden indrukken.
♦ Ofwel een softwarematige Reset
Open de BBOX Menu via de de browser door http://192.168.1.1" target="_blank en volg de onderstaande procedure.
⇒ Menu: Advanced Settings ⇒ ⇒ Menu: Maintenance ⇒ ⇒ ⇒ click on " Restore to default configuration "
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10330/~/hoe-kan-ik-mijn-draadloze-b-box-resetten%3F" target="_blank
♦ Ofwel een Hardwarematige Reset
knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 20-tal seconden indrukken.
♦ Ofwel een softwarematige Reset
Open de BBOX Menu via de de browser door http://192.168.1.1" target="_blank en volg de onderstaande procedure.
⇒ Menu: Advanced Settings ⇒ ⇒ Menu: Maintenance ⇒ ⇒ ⇒ click on " Restore to default configuration "
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10330/~/hoe-kan-ik-mijn-draadloze-b-box-resetten%3F" target="_blank
Beste bk316209,
op niveau van de lijn zijn gisteren geen verbrekingen te zien. Best kan je even de Bbox-modem, ruckussen of PLC's en decoder volledig herstarten door ze even zonder stroom te zetten.
Mvg
Eva van Belgacom
op niveau van de lijn zijn gisteren geen verbrekingen te zien. Best kan je even de Bbox-modem, ruckussen of PLC's en decoder volledig herstarten door ze even zonder stroom te zetten.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.