Deur op een kier voor ARD en ZDF ...?

  • 8 February 2013
  • 3 reacties
  • 391 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties

Enkele zinnen uit artikel Het Nieuwsblad onder de titel : ' Waar kunnen we die mooie schlagershows dan nog zien ?' :





1. ' Vanaf 18 februari zou Belgacom ZDF en ARD uit het aanbod halen . Alleen wie bijbetaalt, zal de zenders nog kunnen ontvangen . ...'


2. ' Jan Margot van Belgacom laat de deur op een kier. Ik kan alleen zeggen dat we het nog niet weten . Het klopt wel dat zenders steeds meer geld vragen .. '


Bedenkingen :


1. Met bijbetalen zou het blijkbaar op te lossen zijn.


2. Belgacom bij monde van Jan Margot weet het nog neit . Op 10 dagen van de schrapping .... allez zeg .


Laat de deur op een kier en zet ze helemaal terug open, zoals ze openstond . En laat ze open !




3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Bij Telenet zitten die nog wél in het standaard aanbod met nog een aantal andere duitse. Komaan zeg !

Reputatie 7
Badge +1


Kunnen ze dan overigens zomaar ? Is dat geen contractbreuk ? Ze hebben de mensen niet eens ingelicht via brief...niet iedereen leest dit forum of de persberchten; 18/02 is binnen 10 dagen...1.600.000 klanten, dus nog 1.600.000 brieven sturen, en nog massale (niet als ze allemaal zoals Elsa denken natuurlijk) reacties op de helpdesk (en in de BCC's), die weer zullen platliggen? Of is het maar paniekzaaierij om dan daarna te kunnen zeggen dat ze het toch hebben kunnen redden...Moet dit compenseren dat ze voor de nieuwe packs geen prijsverhoging hebben doorgevoerd ?

Reputatie 7
Badge +1


Zo zullen er nog wel meer zijn hoor. Er zijn allicht méér klanten te winnen/verliezen in Vlaanderen dan in Brussel/Walloniê. Een overstap naar Telenet is voor mij maar enkel een decoder afhalen en installeren/activeren, de analoge kabel heb ik nog actief staan voor sommige opnames direct van de kabel op DVD/HD-recorder en als backup als het Belgacom TV-netwerk eens uitvalt (nog maar zelden voorgehad, maar wij waren er toen toch mee geholpen) en voor de RDS-radio..

Reageer