Details verbruik
Sinds enkele dagen details verbruik niet meer zichtbaar. Ik krijg de melding: "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen." Is het niet meer mogelijk details te zien?
Met een andere browser krijg ik dezelfde vermelding dat het een technisch probleem is maar eigenaardig genoeg doet dat alleen voor mobiele telefonie en internet, voor mijn vaste lijn krijg ik wel de details van mijn telefoongesprekken te zien, dat vind ik toch maar eigenaardig.
Dag lars_inho,
Ik heb net getest via mijn eigen MyProximus account en het werkt hier. Heb je al geprobeerd via een andere browser of heb je de cookies en surfgeschiedenis eens verwijderd?
Groetjes,
Antonella
Ik heb net getest via mijn eigen MyProximus account en het werkt hier. Heb je al geprobeerd via een andere browser of heb je de cookies en surfgeschiedenis eens verwijderd?
Groetjes,
Antonella
Heb het net geprobeerd en geen probleem. Kan details verbruik gewoon zien.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.