Sinds enkele dagen details verbruik niet meer zichtbaar. Ik krijg de melding: "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen." Is het niet meer mogelijk details te zien?
Bladzijde 1 / 1
Zwijg toe, dat is al van gisteren zo maar enkel voor de mobiele diensten, voor mijn vaste telefoonlijn kan ik wel nog wel de details zien.
Ik hoop dat het rap opgelost wordt want die toestand begint mij ferm de keel uit te hangen. 😠
Ik hoop dat het rap opgelost wordt want die toestand begint mij ferm de keel uit te hangen. 😠
Heb het net geprobeerd en geen probleem. Kan details verbruik gewoon zien.
Dag lars_inho,
Ik heb net getest via mijn eigen MyProximus account en het werkt hier. Heb je al geprobeerd via een andere browser of heb je de cookies en surfgeschiedenis eens verwijderd?
Groetjes,
Antonella
Ik heb net getest via mijn eigen MyProximus account en het werkt hier. Heb je al geprobeerd via een andere browser of heb je de cookies en surfgeschiedenis eens verwijderd?
Groetjes,
Antonella
Met een andere browser krijg ik dezelfde vermelding dat het een technisch probleem is maar eigenaardig genoeg doet dat alleen voor mobiele telefonie en internet, voor mijn vaste lijn krijg ik wel de details van mijn telefoongesprekken te zien, dat vind ik toch maar eigenaardig.
Heb je de cookies en surfgeschiedenis eens verwijderd?
Groetjes,
Antonella
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.