Details van telefoongesprekken

  • 21 May 2012
  • 3 reacties
  • 1628 Bekeken

Ik ben op zoek gegaan op e-services waar je ergens de detail van je gevoerde gesprekken kunt opvragen, daar kan je de factuur raadplegen in pdf of excel , waar je o.a het aantal gesprekken terugvindt:

Happy Time (nationaal) Weekdagen 8-17u naar vaste netwerken en Weekdagen 8-17u naar mobiele netwerken en ook Gratis gesprekken Happy Time.

Maar ik vind nergens de mogelijkheid om de details van deze gesprekken op te vragen,
weet iemand hoe je dit kan doen ?

groetjes,

Elsa




3 reacties

In de E-services naar "mijn factuur online" gaan. Daar op icoon "Bekijk uw factuur" klikken. Dan op het kruisje voor "totaal factuurbedrag klikken", dan op "verbruik" , dan op de maand, dan op je lijnnummer, dan op telefonie, dan eventueel op Happy Time of Together, enz. zolang er kruisjes voorstaan kan je erop klikken om verder te gaan. Op het einde krijg je de volledige lijst van gesprekken met de gebelde telefoonnummers erbij.

mvg
In E-services naar "mijn factuur online" gaan. Daar op icoon "Bekijk uw factuur" klikken. Dan op het kruisje voor "totaal factuurbedrag klikken", dan op "verbruik" , dan op de maand, dan op je lijnnummer, dan op telefonie, dan eventueel op Happy Time of Together, enz. zolang er kruisjes voorstaan kan je erop klikken om verder te gaan. Op het einde krijg je de volledige lijst van gesprekken met de gebelde telefoonnummers erbij.

mvg
ok bedankt xenne het is mij gelukt met je uitleg om de details te vinden.

groetjes,

Elsa

Reageer